Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä antibiootti

Vierailija
21.01.2026 |

Sulle määrättiin korvatulehdukseen?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistelisin että kaksi viimeisintä on ainakin ollut amoksisilliiniä. Toivottavasti muistan oikein! 

Vierailija
2/4 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistelisin että kaksi viimeisintä on ainakin ollut amoksisilliiniä. Toivottavasti muistan oikein! 

Amoxin? Tehosiko?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Amoxin? Tehosiko?

Joo, molemmilla kerroilla meni kertakuurilla tulehdus ohi. Mulla on ollut nyt useampana syksynä sellainen korvatulehdus, joka ei mene itsestään ohi, ja on ollut pakko turvautua antibiootteihin. Mulla on hankalan pään röörit ja usein virusflunssan jälkitauteina on bakteeritulehdukset poskissa ja korvissa.

Vierailija
4/4 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Amoxin? Tehosiko?

Joo, molemmilla kerroilla meni kertakuurilla tulehdus ohi. Mulla on ollut nyt useampana syksynä sellainen korvatulehdus, joka ei mene itsestään ohi, ja on ollut pakko turvautua antibiootteihin. Mulla on hankalan pään röörit ja usein virusflunssan jälkitauteina on bakteeritulehdukset poskissa ja korvissa.

Itsellåni influenssan aiheuttama.

Ap*toipilas*

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän