Mikä on tekosyysi maata perse homeessa sohvalla?
Kommentit (30)
Joo, hyvä kun muistutit. Menen keittiöön lämmittämään ruokaa, sitten palaan sohvalle ruuan kanssa syömään. Nähdään pian 👋🏻
En voi maata sohvalla, koska minulla ei ole sohvaa.
Ei tekosyitä vaan ihan rehellinen mukavuudenhalu ja tykkään myös pelata pleikkarilla. En koe mitään tarvetta viettää vapaa-aikaani höntyen koko ajan paikasta toiseen.
Sain lääkäriltä erittäin hyvä reseptin homeiseen perseeseen, lääkäri suositteli Flinkburd 50 mg lääkettä ja se tehosi, siis jatkan homeperseenä sohvalla.
En tarvitse tekosyitä. Filosofiani on välttää turhia liikkeitä.
T. Sohvan guru.
Ap sinä vätys voisit tehdä jotain hyödyllisempää kuin täällä nillittää, oletko jotenkin vajaa?
Makaan vuoteessa. Sohvaa ei ole. Tästä näen kivasti telkkarin ja voin olla iloksesi myös vauvalla. Joskus istun sängyn laidalla tai vessassa. Kesällä voin makoilla pihakeinussa, mutta yleensä silloinkin vuoteessa niin ei tarvitse kantaa pehmusteita. Ajatus toimii maatessa mukavasti.
Vierailija kirjoitti:
En voi maata sohvalla, koska minulla ei ole sohvaa.
Miten niin ei ole sohvaa?!
En suinkaan loju sohvalla vaan nojatuolilla eikä perce ole vielä homehtunut.
Vierailija kirjoitti:
Makaan vuoteessa. Sohvaa ei ole. Tästä näen kivasti telkkarin ja voin olla iloksesi myös vauvalla. Joskus istun sängyn laidalla tai vessassa. Kesällä voin makoilla pihakeinussa, mutta yleensä silloinkin vuoteessa niin ei tarvitse kantaa pehmusteita. Ajatus toimii maatessa mukavasti.
Siinäpä laiskamatojen kuningas. Joko jalat ovat surkastuneet pois??
Pakko kai ne viime vuoden kesälomat on jossain vaiheessa pitää. Nyt olen vätys ja piereskelen sohvalla koko viikon 🖕
En nouse. Oikea syy on ettei mulla ole tarvetta juuri nyt nousta ylös. Kohta nousen ylös,haen kahvia ja palaan sohvalle pelailee tai katson leffan.
En mä täällä suljetulla osastolla halua käytävällä ympyrää kävellä.
Tekosyyt on luusereille. Makaan koska tahdon.
En makaa kuin nukkuessa. Kropalle huonoksi löhötä perunasäkkinä päivät pitkät.