Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täytän tänä vuonna sellaiset vuodet,

Vierailija
21.01.2026 |

että paikallinen srk, jonka jäsen olen, osoittaa kiinnostustaan.

Minut kutsutaan kaikkien vastaavien ikävuosien täyttäjien kanssa yhteiseen juhlaan.

Ilmainen juhla kaikkine bussikuljetuksineen sun muineen.

No, mut - muuten kortti joka oli kutsun liitteenä oli ruma - enpä tiedä viittiskö edes harkita. Sillä just viimeksi edellisenä pyhäinpäivänä, kun illalla kuljin kaupunkikeskustan alueella olevan hautausmaan läpi, mulle joku paikkakuntalainen solkkasi, että "väärä paikka tulla muistamaan". Niin, minun suvullani on hautapaikat muualla, mutta siltikään ei ole mitenkään kiellettyä kulkea jonkin hautausmaan käytävillä...

Just, just. No, ja tuolle huutajalle ja koko seurakunnalle... Ei mulle tulis mieleenkään esim. muualle haudattujen muistopaikalle omille läheisilleni kynttilää tuoda... Ei tokikaan, nämä kun ovat eläissään olleet kuitenkin paremmin käyttäytyviä kuin nämä huutelijat!

Eikä minua oikeastaan kiinnostaisi nähdä jossain tuollaisessa juhlassa sitä yhtä pastoriakaan joka naamaltaan ja olemukseltaan on kuin pahimman öykkärin kaksoisveli!

Ja se rukouskirja, joka oli liitetty siihen kutsuun... No, sinänsä kyllä... sisällöltään se rukouskirja keskittyi lasten puolesta rukoilemiseen....

Tack, tack, men nej tack!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

🙄🙄🙄🙄🙄

Vierailija
2/4 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihaks totta? Onpas jännää...