Uusi jauheliha
Iltalehti uutisoi Atrian lanseeraavan oman versionsa kasvisproteiinia sisältävästä jauhelihasta.
Kana-härkäpapu jauhis on maustettu mustapippurilla, kurkumalla ja sipulilla.
300 gramman paketissa on 48 prosenttia kanan fileetä ja 48 prosenttia suomalaista härkäpapuproteiinijauhetta.
Atrian uutuusjauheliha tuli tänään tiistaina myyntiin SOK:n kaupoissa. Sen kilohinta on tällä hetkellä 15,50 euroa. Keskon kaupoista jauheliha löytyy tammikuun lopulla, Iltalehden uutisessa kerrotaan.
Kommentit (26)
Tuolla hinnalla saisi pari kiloa nautaa.
Ihan paskaa kyllä liha on lihaa ja pupun ruoka pupun ruokaa 🤨
Vierailija kirjoitti:
Ai 15,50 €/kg? Kuka ostaa?!
Ihmiset jotka käy töissä.
Nautakana jauheliha oli vähän paskan makuista mutta kohtuullisen ok. Eikö sekin ole uusi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei se ole tyhmä joka pyytää...
Pitäisi keksiä lisää uusia jauhelihasekoituksia. Nauta-sika-kidneypapu-herne-maissi-paprika olisi kova.
Vierailija kirjoitti:
Nautakana jauheliha oli vähän paskan makuista mutta kohtuullisen ok. Eikö sekin ole uusi.
Halvemmalla sitä nautakanaakin tekee itse. Ostaa paketin nautaa ja sitten kanaa, sekottaa ne yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Paketit pienenee ja hinnat nousevat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vaan se joka käy töissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vaan se joka käy töissä?
No vaikka niin jos noin haluat ajatella. Oletkin ehkä vielä vähän pöljempi kuin ensin ajattelin 😁
Minä keitän sahajauhoja lihaliemessä tulee hyvää ja halpaa jauhelihaa.... Namskis.
No jaa onhan MUU jauhelihaa ollut jo kauan. Tehdään kasvisproteiinista. Protskua on paljon enemmän, kuin normijaujiksessa, mutta ilman haitallista rasvaa. Terveellistä rasvaa on jonkin verran.
Joku maalaisjuntti heti kiljui, että pupunruokaa... kyllä on tietämys heikolla tasolla. Tokikin on se yksi vitamiini, jota saa vain eläinkunnan tuotteista, enkä minäkään ole luopunut kuin nisäkkäiden epäterveellisistä lihoista. Kanan sikiöitä syön tosi harvoin, koska en tykkää niistä. Maitotuotteita, kalaa ja kanaa kyllä käytän.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä oon samaa mieltä. Liha lihana ja kasviproteiinit erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä oon samaa mieltä. Liha lihana ja kasviproteiinit erikseen.
Noin sanoo yleensä sellaiset, jotka ei uskalla kokeilla. Jos ei tykkää, niin ei sitä ole pakko ostaa uudelleen.
Toki jos asenne on tuollainen jo ennakkoon, niin pysy vain siinä ihrasoosissasi.
Osta Jauhelihaa ja Hernekeittopurkki.
Yhdistä ne...
Eikö siihen jauhelihaan voi lisätä itse niin paljon kasviksia kuin tykkää?
En ymmärrä.
Laittaa 100g Jauhelihaa ja paljon juureksia pataan?
Vierailija kirjoitti:
Eikö siihen jauhelihaan voi lisätä itse niin paljon kasviksia kuin tykkää?
En ymmärrä.
Laittaa 100g Jauhelihaa ja paljon juureksia pataan?
Ei niin voi tehdä !!!!
Ei paha hinta jos vaan maistuu hyvälle.