Miten te muut kestätte tätä maailmaa?
Mistä löydätte lohtua, iloa, kehitystä ja turvaa tässä sairaassa yhteiskunnassa?
Haluan olla herkkä ja valoisa. Arvostan kaikkia elämän pieniä ihmeitä. En kaipaa kilpailua, rahaa tai ties mitä muuta.
Alan tuntea itseni marsilaiseksi, kun inhoan kiroilua, inhoan kovuutta, en juo energiajuomia enkä ole levoton. Minulle on tärkeää hyvä käytös, puhdas koti ja siistit vaatteet, kotiruoka, hyvät sosiaaliset taidot sekä kohteliaisuus ja ystävällisyys.
Nykyajan arvot eivät juuri kohtaa omieni kanssa. Tulen parhaiten toimeen 80-vuotiaiden mummojen ja pappojen kanssa.
Tuntuu, että olen syntynyt aivan väärään aikaan.
Kommentit (5)
Ryyppäämällä, runkkaamalla, varastamalla kaupoista jne.
Ap viel täällä. Mulla on kunnianhimo ja haluan olla empaattinen ja aurinkoinen. Näinä aikoina haluu vaa entistä enemmän olla kunnollinen ja siisti ihminen.
Kokoajan ajaudun pois muista.
Hyvä. Pidä tästä kiinni. On vielä joitakin kaltaisiasi. Ja kiltit. Ehkä voi välttää sitä mitä ei halua, vaikka muilta pursuaa levottomuus ja melu, haju.
Mainitsemiasi asioita voi ihan hyvin harrastaa, vaikka ne eivät olekaan kovassa huudossa. Täältä palstalta on ainakin syytä lähteä pois, ja luopua televisiosta. Hommaa mukava työpaikka ja elele itseksesi.
Kun elää todellisuudessa eikä jossain kuplassa niin ymmärtää, että nyt ei edes ole vaikeat ajat vaan korkeintaan alkusoittoa.