Tyttöystäväni teki minusta aisankannattajan
Olen 29v mies joka seurustelee 23v tytön kanssa. Tyttöni on ahkera käymään salilla ja tämän seurauksena hänen vartalonsa on jumalainen, erityisestu peppu on upea.
Hän kertoi minulle noin kuukausi sitten että häntä kiinnostaisi kokeilla vanhempaa miestä. Suostuin sillä itsekin kiihotun ajatuksesta tyydyttää tyttöni toisen miehen kanssa. Lopulta mieheksi valikoitui 57v mies jonka kutsuimme kämpällemme. Aluksi homma vaikutti tasapuoliselta kun yhdessä hyväilimme ja suutelimme tyttöäni ja aluksi myös naimme häntä vuorotellen. Tyttöni ja mies kuitenkin alkoivat yhteistuumin vähitellen jättämään minua sivummalle heidän keskittyessä toisiinsa. Ilmeisesti vanhemman miehen kokeneemmat otteet ja isompi varustus olivat tyttöni mieleen. Itse lopulta lähinnä tyydytin itseäni katsellessani sängyllämme telmivää paria.
Siitä lähtien tyttöni on kutsunut miehen luoksemme jo useamman kerran ja hankkinut minulle siveysvyön jota aina käytän kun mies rakastelee häntä. Tämä on sekä turhauttavaa että kiihottavaa. Saan rakastella tyttöäni vain harvoin ja silloinkin hän aina muistuttelee kuinka ihanalta sedän kanssa telmiminen on.
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaisessa asennossa setä tykkää ottaa tyttösi? Alistaako hänkin sinua jotenkin?
Mies hieman naureskelee minulle mutta muuten lähinnä keksittyy tyttööni. Hän tykkää kun tyttöni ratastaa hänen päällään joko kasvot tai peppu häneen päin.
Ap
Niin siis missä mielessä hän on enää "sinun tyttösi"? Taitaa olla muiden tyttö ja sinä vaan katsot vierestä, kunnes huomaavat, ettei se tee oikein muuta kuin häiritsee
Tyttöni ei halua erota minusta koska nauttii tästä asetelmasta. Hän ja setä antavat minun olla paikalla koska kiihottuvat siitä.
Ap
Kiihottuvat ihan ilman sinuakin, usko pois
Vierailija kirjoitti:
Ottaako puolisosi suihin tältä sedältä?
Kyllä, ja useasti heti sen jälkeen suutelee minua kiihkeästi.
Ap
Voisiko naisesi ottaa toisen naisen mukaan touhuamaan tämän setämiehen kanssa? Ja onko naisesi bi-henkinen?
Vierailija kirjoitti:
Voisiko naisesi ottaa toisen naisen mukaan touhuamaan tämän setämiehen kanssa? Ja onko naisesi bi-henkinen?
Voisipa hyvinkin ottaa, hän on kertonut minulle seurustelleensa vähän aikaa naisen kanssa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap on oppinut parikin asiaa tästä: pienikaluisten on siirryttävä sivulle isompien tieltä ja nuoret naiset kuuluvat vanhemmille miehille. Nauti roolistasi aisankannattajana.
Nautin todellakin! Setä saapuu jälleen tånä iltana ottamaan tyttöni edessäni. Pelkkä ajatuskin kiihottaa kivuliaasti kun oma värkki on lukittuna jo nyt.
Ap
Millaista tyttösi ja sedän välinen seksi on? Eroaako se sinun ja tyttiksesi välisestä?
Vierailija kirjoitti:
Millaista tyttösi ja sedän välinen seksi on? Eroaako se sinun ja tyttiksesi välisestä?
Setä ottaa tyttöni tosi rajusti tai komentaa hänet tekemään kaikkia irstaita juttuja, joista minä en pääse nauttimaan. Seksi heidän välillään on eläimellistä ja hikistä. He saavat lisänautintoa avuttomuudestani. Setä käskee minua välillä katselemaan tarkkaan miten kunnon mies tyydyttää tyttöäni ja kehuu häntä ääneen.
Minun kanssani tyttöni on harrastaa enemmän vaniljaa mutta kiusaa minua pitkään ennen kuin päästää minut häkistäni. Yhdyntä hänen kanssaan on aikalailla vaniljaa mutta hän aina muistuttaa minua kuinka sedän varustus on isompi ja kuinka paljon minua taitavampi rakastaja hän on.
Ap
Kuinka kauan ajattelit jatkaa provoilua? Se vaatii tarkkuutta. Aloituksesi ja jatkovastaustesi välillä on jo nyt ristiriita, joka paljastaa tarinasi keksityksi. Huomasitko itse?
Vierailija kirjoitti:
Kuinka kauan ajattelit jatkaa provoilua? Se vaatii tarkkuutta. Aloituksesi ja jatkovastaustesi välillä on jo nyt ristiriita, joka paljastaa tarinasi keksityksi. Huomasitko itse?
Joku vaan kalastelee runkkumateriaalia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on oppinut parikin asiaa tästä: pienikaluisten on siirryttävä sivulle isompien tieltä ja nuoret naiset kuuluvat vanhemmille miehille. Nauti roolistasi aisankannattajana.
Nautin todellakin! Setä saapuu jälleen tånä iltana ottamaan tyttöni edessäni. Pelkkä ajatuskin kiihottaa kivuliaasti kun oma värkki on lukittuna jo nyt.
Ap
No oliko millainen ilta?
Parikymppinen nainen ei kiinnostu vanhasta, 57 v ukosta, jos sillä ei ole paljon rahaa. Kyllä vanhan ukon pitää olla joku rahamies, jotta sen kanssa parikymppinen nainen alkaa seksiä harrastamaan. Kohta ap saa huomata, kuinka tyttöystävälle ilmestyy kaikenlaista: uusia vaatteita, kenkiä, laukkuja, puhelimia ym. Jostain vaan ilmestyy keväällä avoauto ja nainen häviää välillä jonnekin ulkomaan matkoille.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen Nisse ja minä olen hyvin vihainen!!!
Jäitkö jouluna ilman lahjoja?
Tyttöni ei halua erota minusta koska nauttii tästä asetelmasta. Hän ja setä antavat minun olla paikalla koska kiihottuvat siitä.
Ap