Mitä ihmettä mun vaatteissa TAI selässä on??
Mitä ihmettä mun selässä on kun on käyttänyt vaikka mustaa t-paitaa yhden yön niin seuraavana aamuna siinä on selkäpuolella sellaista valkoista pienenpientä ränttiä, ihan kuin jotain hilsettä tms. Ja siis selkä on ihan normaalin tuntuinen ja näköinen (silkkisen sileä jopa) ei siis mitään kutinaa tai epämääräistä. Voiko toi olla jotain pesuainejäämiä? Toisaalta tota valkoista ei ollut paidassa kun sen päälleni laitoin. Mitä ihmettä se siis on? Kuivaa ihoa? Kuten sanoin, iho ei tunnu kuivalta tai oireile mitenkään. Outoa.
N
Kommentit (8)
Ainahan iho hilseilee enemmän tai vähemmän. Ei ihminen ole marmoripintaiseksi hiottu.
Vierailija kirjoitti:
Ainahan iho hilseilee enemmän tai vähemmän. Ei ihminen ole marmoripintaiseksi hiottu.
En oo vaan ikinä ennen huomannut tota. Ehkä talvi vaikuttaa siihen 🤔
-ap
Pölypunkkien kakkappökäleitä. Ne ei isoja tee.
Ihan sitä kuivunutta ihon pintakerrosta. Mulla on talvella kaikkien trikoiden, sukkahousujen, legginsien jne ihoa vasten olevien housujen sisäpinta myös tuollaista hilsettä täynnä, kun säärten iho kuivuu aina talvisin.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sitä kuivunutta ihon pintakerrosta. Mulla on talvella kaikkien trikoiden, sukkahousujen, legginsien jne ihoa vasten olevien housujen sisäpinta myös tuollaista hilsettä täynnä, kun säärten iho kuivuu aina talvisin.
Joo, tota kans ekana mietin. Ehkä vois jonkun rasvan käydä hommaa. Toisaalta ei tuo mitenkään sinänsä itseäni isommin häiritse mut kai se iho sitten vähän liian kuiva on kun noin tekee.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Itse kun otan leggingssit pois niin tulee aikamoinen lumisade, vaikka jalat ei tunnu kuivilta.
Lähde jo lääkäriin.