Elvis olisi 91-vuotias jos eläisi
Kurt Cobain 58, ja Janis Joplin täyttäisi huomenna 83 vuotta.
Kommentit (32)
Bill Haley 95v tänä vuonna, jos oikein muistan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elviksen ainoa tytärkin jo kuollut. Priscilla vielä potkii.
Jokunen lapsenlapsi on.
Ei tuo raha ja maine onnea.
3. Lisa Marien ainoa poika teki itsemurhan 2020
Benjamin Presley Keought on Haudattu Gracelandiin, kuten Lisa Marie, Elvis, Elviksen vanhemmat Vernon ja Gladys, sekä Elviksen iso-äiti Minnie Mae Presley. Saapa nähdä minne Priscilla aikanaan päätyy.
Minun äitikin olisi 91 vuotias nyt maaliskuussa, itse olen 59 vuotias mutta äiti on kuollut jo 69 vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä varmempi tieto kertoo että tosi kuollut on ja makaa Memphisissä Gralandin puutarhan haudassaan.
Olen henkilökohtaisesti käynyt Hänen haudallaan
Suurin osa tämänkin palstan päivystäjistä ei ole
Lapioitko haudan auki ja teetit DNA-testin?
...
Niinpä.
Onko sinulla virallinen todistus siitä, että se eläväksi Elvikseksi väitetty tyyppi on Elvis?
Niinpä.
Entä jos Elvis olikin kuollut kaksoisveljensä?
Vierailija kirjoitti:
Paisui muutamassa kuukaudessa kuin pullataikina. Mitkähän lie lääkkeet aiheuttivat moisen vesipöhön. Ennen keikkataukoa olevilla videoilla vielä ihan normaali.
Sielun Veljet:
ja suuri hän
söi, joi
söi ja joi
ja kuoli pois
Vierailija kirjoitti:
Jos eläisi? Elvishän on asunut jo liki parikymmentä vuotta Kiuruveden Aittapolulla. Virkeä vanhus, vaikka jalat ovatkin jo aika huonona.
Kävin toissakesänä häntä siellä tapassa. Otettiin yhteinen kuva. On hieno mies vieläkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paisui muutamassa kuukaudessa kuin pullataikina. Mitkähän lie lääkkeet aiheuttivat moisen vesipöhön. Ennen keikkataukoa olevilla videoilla vielä ihan normaali.
Sielun Veljet:
ja suuri hän
söi, joi
söi ja joi
ja kuoli pois
Ei sellaista pöhöä syömällä saa aikaiseksi. Eikä Elvari tainnut edes käyttää alkoholia.
Nuorena menehtyminen on osa legendaa. Jos ajattelee vaikka Marilynia tai James Deania.
2023. Sydänkohtaus. Leikkauksen jälkeinen komplikaatio.