Olen varmaan ainoa kaltaiseni mies koko Suomessa
Työuralla pärjään ihan ookoosti. Insinöörin koulutus, konsulttina vuositulot luokkaa 60k euroa vuodessa.
Omakotitalo jossa asun yksin.
Mutta minulla on synkkä salaisuus. En ole koskaan elämäni aikana käynyt treffeillä. Autossani ei ole koskaan istunut vastakkaisen sukupuole edustaja. Asunnossani tai nyt omakotitalossa ei ole koskaan käynyt sellainen vastakkaisen sukupuolen edustaja joka ei ole sukulainen
Oikeastaan koko 40-vuotisen elämäni aikana vastakaisen sukupuolen edustaja on aina näyttäytynyt minulle olennolta joka on toisessa ulottuvuudessa ja täysin saavuttamaton. Kouluttautuneena ja työelämässä muuten pärjänneenä tietysti en hirveästi kykene myöskään luottamaan keneenkään enkä mitään päihdeongelmaista koulupudokasta lähtökohtaisesti huoli elämääni.
Nyt lauantai-iltatana pelailen tietokoneella, juon muutaman lonkeron ja hieman viskiä sekä saunon.
Toisena päivänä unohdan tämän murheeni, toisena päivänä en.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi näissä ruikutussadussa päähenkilö on aina insinööri?
Koska insinöörit kuvittelee että jo sillä tittelillä heille kuuluu automaattisesti nainen
Vaan kuka nainen huolii jonkun insinöörin kun pitäisi olla palomies, liikennelentäjä tai poliisi?
Näistä lentäjällä vain hyvä liksa. Ja lentäjät pettää aina?
Missä firmassa lentäjällä on hyvä liksa?
"Tahdon naisen, mutta olen tähän tyytyväinen elämääni, josta puuttuu nainen." Näitä tarinoita on netti täynnä ja molemmilta sukupuolilta yhtä paljon.
Vierailija kirjoitti:
koska DI ei olisi uskottava. DI panee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
koska DI ei olisi uskottava. DI panee.
Dippainssejä on helvetisti työttömänä eikä se ole kovinkaan seksikäs ammatti vs. palomies, liikennelentäjä tai poliisi.
Kokemukseni mukaan, insinöörit on tylsiä pilkunviilaajia ja tosikkoja suoraan sanoen pilkun nusj......ta. Ei huumorintajua, kaikki tehdään aikataulujen mukaan ja prikulleen.
Ei voi yleistää, mutta tuntuu että tietyn tyyppiset ihmiset hakeutuu ko.alalle.
Ja mikä se inssin ammatti niin mukamas erityinen? Itse olen puutarhuri 30v alalla, säiden armoilla työskentelen ja nautin työstäni
Tittelit pois, sanoi Veikko Vennamo aikoinaan ja jokainen ihminen on Laulun arvoinen, Veikko Lavi
Kun en oo insinööri niin aina oon naista saanut ja monesti.