Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä niitä pimeitä hommia löytää?

Vierailija
16.01.2026 |

En saa työpaikkaa kovasta etsimisestä huolimatta. Alkaa jo pelottaa etten koskaan tulekaan saamaan. Ja mitä enemmän aikaa kuluu, sen epävarmemmaksi oma osaaminen muuttuu. Ainakin se tunne, että en kelpaa "virallisesti" mihinkään. 

No, nyt olen valmis ihan mihin vaan, jotta jollakin tavalla saisi jalan ihan mihinkä tahansa ovenrakoon. Tämän vaan siis pitäisi muistuttaa työsuhdetta, ei mitään yritysjuttua tarkoitus perustaa. Mistä siis voisi löytää pimeitä hommia? Ymmärtääkseni näissä koulutuksella ei ole väliä, ainoastaan että hoitaa hommansa ja pitää suunsa kiinni?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä osaat?

Vierailija
2/7 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin kyselet sukulaiset läpi tietääkö tai onko niillä jotain hommia. Kavereilta voi kysyä tietääkö ne mistä saa töitä  vaikka vähäksi aikaa. Älä puhu pimeistä hommista heti vaan kyllä ne tajuaa rivien välistä lukea. Sitten voi laittaa ilmoituksia palstoille että haluat jotain hommia kuten vaikka lumen kolausta tai muutto apuna voit olla.  Siitä se lähtee  laita ilmoituksia moneen eri paikkaan vaikka niin voi joku soitella. Minäkin tein niin joskus ja sain monenlaista hommaa. Itse olen mies ja lähinnä raksahommaa olen saanut pimeesti mutta myös lumen kolaus hommaa. Mulla on sukulainen jolla ollut hevostalli 20 vuotta. Olen siellä käynyt hommissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinä osaat?

Nukkua. Syödä. Pierrä. Juoda. Muuta ei heti tule mieleen...

Vierailija
4/7 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lampun vaihto pimeässä.

Vierailija
5/7 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinä osaat?

Nukkua. Syödä. Pierrä. Juoda. Muuta ei heti tule mieleen...

Niin. Osaan tehdä Maggibeggiksiä Airfryerissä. 

Vierailija
6/7 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkkäristä niitä saa.

Vierailija
7/7 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verkoistoista. Jos ei oo verkostoja niin se on sitten voivoi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä