Mikä tuntemasi narsisti on ammatiltaan?
Kommentit (292)
Vierailija kirjoitti:
Aviomies, hän yrittää käännyttää myös poikamme paskamaiseksi narsistiksi, onneksi minulla on hommat hallussa, kumpikaan ei voi minulle (vaimolle) yhtään mitään, ei yhtään mitään, alamaisia ovat.
Sullako on maksullinen aviomies??? Missä aviomieheksi kouluttautudutaan? Millainen tutkinto se on?
Typerä olet. 🙄
Vierailija kirjoitti:
Alkoholisti
Selvästikin olet, koska et kykene edes lukemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkoholisti
Selvästikin olet, koska et kykene edes lukemaan.
Ja sinä taidat olla aika tyhmä, jos luulet narsismin olevan automaattinen tae korkeasta virasta.
Pt. Oli joskus esimieheni, mutta kun oli johdossa alimmaisena, rupesi yrittäjäksi. Ei tosin pääse enää kyykyttämään muita kuin valmennettaviaan.
Vierailija kirjoitti:
Pt. Oli joskus esimieheni, mutta kun oli johdossa alimmaisena, rupesi yrittäjäksi. Ei tosin pääse enää kyykyttämään muita kuin valmennettaviaan.
Sama :) Ei ollut kyllä esimies vaan....
ja hevoset.... ne kuuluu tohon yhtälöön.
Tunnen kaksi, molemmat naisia ja molemmat sote-alalla.
Psykoanalyyttinen psykoterapeutti
Vierailija kirjoitti:
Myymäläpäällikkö Nansolla (Oulussa).
Oho, tulipas tietoa🤭
Nämä: psykiatri, kuvataiteilija(usea) rehtori, opettaja( usea), poliisi, lääkäri(usea), asianajaja(todella moni), poliitikko, verotarkastaja(useampi), näyttelijä (usea), ohjaaja(monta) sosiaalipuolella johtotyössä (pari) nuoriso-ohjaaja(muutamia) sairaanhoitaja(usea)
Nämä vain esimerkkeinä elämässäni tapaamistani ihmisistä, joilla olen havainnut vahvoja narsistisia piirteitä tai puhtaasti narsismia.
Missä olette nähneet heidän terveystietonne?
Vai ovatko he itse kertoneet diagnoosistaan?
Alkoholisti