Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

YLE : Kaja Kallas EU: parlamentille - nyt on hyvä aika aloittaa juominen

Vierailija
15.01.2026 |

EU:n ulko- ja turvallisuuspolitiikan korkea edustaja Kaja Kallas sanoi Euroopan parlamentin poliittisten ryhmien johtajille, että maailmanlaajuisten tapahtumien valossa nyt olisi hyvä hetki aloittaa juominen.

Politico-verkkomedian kahden lähteen mukaan Kallas oli kommentoinut asiaa ryhmäjohtajille yksityisesti kokouksessa. Lähteiden mukaan Kallas sanoi, että vaikka hän ei pahemmin kuluta alkoholia, ovat kaikki parhaillaan käynnissä olevat maailmanpoliittiset huolet hyvä peruste aloittaa alkoholin käyttö.

https://yle.fi/a/74-20204363

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jo aloitin. Tosin jo vuonna 2011.

Vierailija
2/5 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen jo aloittanut mutta nyt rahat loppu. Voiko juomisen jatkamiseen saada jonkinlaista EU apurahaa? Stressaa niin kovasti huoli koko planeetasta, eikä töitäkään ole. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen jo aloittanut mutta nyt rahat loppu. Voiko juomisen jatkamiseen saada jonkinlaista EU apurahaa? Stressaa niin kovasti huoli koko planeetasta, eikä töitäkään ole. 

Apurahan lisäksi lääkkeitä krapulaan että pystyy juomaan enemmän. Maailma on tosiaan mennyt sellaiseksi että hengenvaaralliset huumeet alkavat houkuttaa. Niillä kun saisi kivuttoman lähdön.

Vierailija
4/5 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisiköhän kaljalle jos pyytäisin

Vierailija
5/5 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ne poliitkot pyrkivät puuttumaan ihmisten alkoholinkäyttöön!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän