YLE : Kaja Kallas EU: parlamentille - nyt on hyvä aika aloittaa juominen
EU:n ulko- ja turvallisuuspolitiikan korkea edustaja Kaja Kallas sanoi Euroopan parlamentin poliittisten ryhmien johtajille, että maailmanlaajuisten tapahtumien valossa nyt olisi hyvä hetki aloittaa juominen.
Politico-verkkomedian kahden lähteen mukaan Kallas oli kommentoinut asiaa ryhmäjohtajille yksityisesti kokouksessa. Lähteiden mukaan Kallas sanoi, että vaikka hän ei pahemmin kuluta alkoholia, ovat kaikki parhaillaan käynnissä olevat maailmanpoliittiset huolet hyvä peruste aloittaa alkoholin käyttö.
Kommentit (5)
Minä olen jo aloittanut mutta nyt rahat loppu. Voiko juomisen jatkamiseen saada jonkinlaista EU apurahaa? Stressaa niin kovasti huoli koko planeetasta, eikä töitäkään ole.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen jo aloittanut mutta nyt rahat loppu. Voiko juomisen jatkamiseen saada jonkinlaista EU apurahaa? Stressaa niin kovasti huoli koko planeetasta, eikä töitäkään ole.
Apurahan lisäksi lääkkeitä krapulaan että pystyy juomaan enemmän. Maailma on tosiaan mennyt sellaiseksi että hengenvaaralliset huumeet alkavat houkuttaa. Niillä kun saisi kivuttoman lähdön.
Lähtisiköhän kaljalle jos pyytäisin
Aina ne poliitkot pyrkivät puuttumaan ihmisten alkoholinkäyttöön!
Minä jo aloitin. Tosin jo vuonna 2011.