Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi annat lapsesi pompottaa koripalloa ja kirkua kerrostalossa?

Vierailija
14.01.2026 |

Etkö ymmärrä, että se häiritsee kaikkia?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen itse ihmetellyt samaa, kun on seinänaapurista kyse. Olin kerran kahvilla siellä, kun koripallo jysähti keskelle kahvipöytää... siinä oli eväät ikkunalla, sirpaleita joka paikassa ja kahvit sylissä.

Mä olin valmis kiekasemaan pari valittua sanaa, kun tajusin, ettei se äiti ollut moksiskaan. Se vaan rupes siivoamaan ja kyseli, että haluanko lisää kahvia. Koriksen antoi pojalle ja kaikki jatkui entisellään. Aivan änkkänä siinä seurasin, kun poika iloisesti pompottelee koristaan eteisessä - korvanjuuressa siis, ettei keskustelusta oikein tullut mitään.

vähän ajan päästä se siirtyi heittelemään sitä koripalloa olkkarin seinään. Meidän olkkarin seinään myös. Kyllähän sitä jyskettä oli kuultu, mutta ihan tuollai vanhempien suosiolla. 

Tää pentu ei kirkunut, mutta tuo pallo on kyllä jumputtanut yhden ihmiselon ajan. Isänsä osti pihalle koripallotelineen, mutta talvisinhan tuo siirtyy viimeistään sisälle... 

Mua ei siis niin tuo jumputus häiritse, mutta kun tuommosella 10 vuotiaalla alkaa olla voimaakin. 

Kerran kattelin, kun heidän tytär 12 v istui olkkarissa tuolilla. Piti jalkapohjia ikkunalasissa kiinni ja potki ikkunaa aivan reippaasti. Kukaan ei taaskaan sanonut yhtään mitään. Sillä kertaa ikkuna sentään kesti, mutta mä taas kauhuissani ajattelin, että jos se rikki menee, niin sen likan nilkat leikkaantuu. Ei ollut mitään murulasia se.

Vierailija
22/23 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yläkerrassa on vuoroviikkolapset, joka toinen viikko on rauhallista sit joka toinen viikko tömistellään urakalla, melutaan huudetaan yms. Iha kiroilukin kuuluu. Näin äänien perusteel siel on 1 teinipoika, 1 pikku poika ja yh äiti. Ja kun lapset ei oo, niin kuuluu miehenkin ääni. 

Sitten mun seinänaapureina on joku kännipariskunta jonka riitoja kuuntelen yötä päivää.. eilen huusi ettei oo ees pullaa pöydässä kello kymmenen illalla ja sit kuulu emännän itkua. 

Muista suunnista ei kuulu kuin puhetta ja hissin liikkumista. 

En kyllä näin vanhas talos oo ikin asunut, että näin hyvin kuuluu äänet.. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulen kaikki puheet käytävästä. IHAN KAIKEN, että ei kannata kertoo sellasia salaisuuksii mitä et haluu kertoo naapurille