Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Teinkö väärin pitäessäni lapsen jota mies ei halunnut?

Vierailija
14.01.2026 |

Ei sanonut asiaan koskaan juuta eikä jaata. Mietin usein teinkö kaikkien kannalta oikein? Olen kiintynyt lapseen todella lujaa vaikka ei hän ole vielä syntynyt.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oli puhdas vahinko, tottakai saat pitää lapsen ihan hyvällä omallatunnolla 

Vierailija
22/36 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vaihtoehto pitämiselle olisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistäkin kannattaisi jutella jo hyvissä ajoin, että mikä suunnitelma, jos ehkäisy pettää

Vierailija
24/36 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abortista tulee mieleen raiskaamiset.  Hirviöt . Syntyykö vauva saman näköiseksi kun raiskaaja. Kuka sellaista kestää ?  Entä jos syntyy vammainen tai mongoloidi tai sokea tai kuuro miten kestää se. Entä jos sillä on diabetes tai CP vamma. Miten hoidan vauvan sairaudet ja miten jaksan valvoa yöt. Riittääkö rahani ruokaan ja sähköön entä vauvan lääkkeisiin.  Miten kerron lapselle ettei hänellä ole isää ? Miten kerron että olet raiskauksen tuote tai ettei mies halunnut.  Valehtelenko koko hänen elämänsä ajan ja salaan asioita . Samaa kuin adoptiolapsille on valehdeltu.  Monet isovanhemmat on hoitanut lapset kun niitä ei ole haluttu. Entä kun lapsi tulee murrosikään ja häipyy. Lähtee omilleen. Monella miehellä on ELATUSMAKSUT rästissä jo ennestään. Montako lasta luulette miehen pystyvän maksamaan tuloistaan. 

Vierailija
25/36 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ilmeisesti päättänyt että raskaus saa jatkua. Lapsen pitämisen voi päättää vasta lapsen synnyttyä. 

Vierailija
26/36 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen iloinen että päätit pitää lapsen. Miehillä menee enemmän aikaa sulatellessaan isäksi tuloa. Kerran eräs tuttu mies sanoi ettei hänellä ole oikein kiintymystä lapseen kun vauva syntyi, sanoin että naisilla on enemmän koska ovat raskaana, mutta oikein hyvin on mennyt isyys.

Vierailija
27/36 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Abortista tulee mieleen raiskaamiset.  Hirviöt . Syntyykö vauva saman näköiseksi kun raiskaaja. Kuka sellaista kestää ?  Entä jos syntyy vammainen tai mongoloidi tai sokea tai kuuro miten kestää se. Entä jos sillä on diabetes tai CP vamma. Miten hoidan vauvan sairaudet ja miten jaksan valvoa yöt. Riittääkö rahani ruokaan ja sähköön entä vauvan lääkkeisiin.  Miten kerron lapselle ettei hänellä ole isää ? Miten kerron että olet raiskauksen tuote tai ettei mies halunnut.  Valehtelenko koko hänen elämänsä ajan ja salaan asioita . Samaa kuin adoptiolapsille on valehdeltu.  Monet isovanhemmat on hoitanut lapset kun niitä ei ole haluttu. Entä kun lapsi tulee murrosikään ja häipyy. Lähtee omilleen. Monella miehellä on ELATUSMAKSUT rästissä jo ennestään. Montako lasta luulette miehen pystyvän maksamaan tuloistaan. 

Abortissa ei ole kyse siitä pitääkö lapsen.

Vierailija
28/36 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sitten vaadi lapsen biologiselta isältä mitään. Sinä päätit pitää lapsen.

Vierailija
29/36 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa saattaa käydä niin, että joudut kantamaan yksin vastuun lapsesta. Vastentahtoinen isä ei välttämättä kovin lapsen hoitamiseen osallistu.

Ai saattaa? Sisälukutaito?

Vierailija
30/36 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti kukaan ei hylkää viatonta ihmisolentoa. Vastasyntynyt on viaton kaikkeen.

Vierailija
31/36 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti kukaan ei hylkää viatonta ihmisolentoa. Vastasyntynyt on viaton kaikkeen.

Uskon ettei tämä truleva äiti hylkää, hän rakastaa jo nyt!

Vierailija
32/36 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näistäkin kannattaisi jutella jo hyvissä ajoin, että mikä suunnitelma, jos ehkäisy pettää

Ja sekin suunnitelma saattaa muuttua kun p a ska oikeasti osuu tuulettimeen. Se kannattaa huomioida. 

Vierailija
33/36 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se Nico rakastaa minua, kun jätän ehkäisyn salaa välistä ja pamahdan paksuksi, eikä jätä minua.

Vierailija
34/36 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä sitten vaadi lapsen biologiselta isältä mitään. Sinä päätit pitää lapsen.

Mies päätti siittää lapsen työntämällä siittimensä lisääntymisikäisen naisen emättimeen.

Vierailija
35/36 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea odotukseen, se on ainutlaatuisen hienoa aikaa elämässä!

Minä sain lapsen, ei siinä kyselty minulta tai sen siittäjältä mitään. Niin että pitikö luottaa siihen, että kumi meni rikki varmoina pitämieni päivien kanssa.

Jo raskaustestin plussaa tuijottaessa tiesin,  että minulla ei ole vaihtoehtoja, tämä lapsi on tulossa ja minä olen hänen äitinsä. 

Ei ole ollut aina helppoa, mutta ehdottomasti sen arvoista. Se yllärivauva on nykyään koulunsa käynyt veronmaksaja. Aivan mahtava tyyppi. Samaa toivon sinulle, ap. Saat uuden jäsenen omaan heimoosi.

Ps. Olen onnellinen myös siitä, että sain lapseni yhteiskunnassa, jossa abortin saa laillisesti ja turvallisesti. Minulla olisi ollut aito mahdollisuus toisenlaiseen tulevaisuuteen. Vanhemmuus rikkoo sydäntä niin kovin. 

Vierailija
36/36 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskon ettei tämä truleva äiti hylkää, hän rakastaa jo nyt!

Uskon myös.