Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskaltaako 39-vuotiaana alkaa suhteeseen 44-v naisen kanssa? Vaihdevuodet alkamassa koska tahansa kun itse vielä elän aktiivisesti

Vierailija
14.01.2026 |

Millaisia kokemuksia on ikäerosta kun nainen selkeästi vanhempi? Alkaako nainen mummoutua ja itse elää aktiivista aikaa ja on työuran huipulla edeten pestistä toiseen ja puoliso valittaa kolotuksia kotona ja juoksee terveyskeskuksessa?

Kommentit (77)

Vierailija
41/77 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla naisilla vauhti vaan kiihtyy, kun kuukautisista pääsee eroon. Joten koeta pysyä perässä, Tai unohda koko juttu.

Kyllä 44 vuotias jo valittaa, jos on valittajatyyppi.

Vierailija
42/77 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun ne vaihdevuosivaivat iskee, niin haetaan lääkäristä hormonikorvaushoito ja elämä jatkuu entisellään. Koska miehet vanhenevat nopeammin, et voi tosissasi kuvitella olevasi selvästi naisyståvääsi nuorempi.

Vaimo 46v eikä ole suostunut menemään lääkäriin hakemaan mitään lääkkeitä. Nukkuu paljon, tai sitten yhtäkkiä raivoaa tai itkeä tyhjästä. Itse olen saman ikäinen mutta ei se tähän vaikuta. Voisi kyllä käydä hakemassa jonkun hoidon se olisi mukavampaa hänelle, minulle ja lapsille.

Terrorisoi perhettään, ehdottomasti pitää hakea apua.

N50

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/77 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsi aloitus>> mutta ovat kuumia ja aktiivisia jos ihastuu.

Vierailija
44/77 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sun pitää oikeasti kysellä tämmöistä Vauva-palstalla niin parempi ettet ala vielä muutamaan vuoteen suhteeseen minkään ikäisen kanssa.

Vierailija
45/77 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiotko hankkia lapsia vai ei. 47v voi hormonit olla vähissä, ellei lisävalmisteet. Voi alkaa näyttää tädiltä, osa mummolta.

Vierailija
46/77 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että ap on henkisesti taaperoikäisen tasolla. Tee ap palvelus, äläkä siirry rasittamaan kyseisen naisen elämää. Naiset elää aktiivista ja onnellista elämää vielä paljon vanhempanakin. Ainoa mikä meitä rasittaa, on keskenkasvuiset mieslapset.

Vierailija
47/77 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ne vaihdevuosivaivat iskee, niin haetaan lääkäristä hormonikorvaushoito ja elämä jatkuu entisellään. Koska miehet vanhenevat nopeammin, et voi tosissasi kuvitella olevasi selvästi naisyståvääsi nuorempi.

Biologisesti miehet vanhenevat kylläkin hitaammin, koska testosteroni suojaa lihaskadolta. Mutta useimmiten elintavat ovat miehillä huonommat, nopeampi keskimääräinen vanheneminen johtuu siitä.

Vierailija
48/77 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä nyt vielä pari vuotta löytää noin 25-vuotias tyttöystävä. Jos ei onnista, niin pistä sitten viestiä tuolle vanhemmalle.

Vierailija
49/77 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpä on papparaiselle pohdittavaa.

Vierailija
50/77 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä rupee. Puhun nyt kaikkien naisten puolesta.

Vierailija
51/77 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenet vaan saa suostumaan ,kun miehet kuolee nuorempana, että ehtii tehdä vielä minkä voi.

Vierailija
52/77 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin 44v mun mies oli 39v. Vv alkoi 48v:nä ja ne oli ehdottomsti positiivinen asia! Mies ei varmaan edes huomannut mitään ihmeellistä koko aikana eikä sen jälkeen.

Nyt olen 65v ja meistä kahdesta se jolla hormonit yhä jyllää ja olisi halujakin mutta miehen kyvyt vei lääke jo 3-4v sitten:(

Vierailija
53/77 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, joko olet tehnyt kuolinsiivouksen? 

Vierailija
54/77 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etupylly pyypyy haisoo, hyhhyh pahalle.

Mene lääkäriin. 

Vierailija
55/77 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vatkuli hampaattomalle ukonrähjälle? 

Viljami 38v.

Vierailija
56/77 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen vaihtarit voi alkaa vasta kymmenen vuoden kuluttua. Saat nauttia yli kymmenen vuotta villistä seksistä. 

Vierailija
57/77 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etupylly pyypyy haisoo, hyhhyh pahalle.

Mene hoitamaan lapsiasi 50-kybänen tappi. 

Vierailija
58/77 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon, ettei kukaan lankea ap:n syöttiin, noin typerä ei voi olla edes mies.

Vierailija
59/77 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täällä typerää sakkia, ei voi muuta sanoa kun tämänkin ketjun viestejä lukee! Huh.

Vierailija
60/77 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ollut itselläni mitään vaihdevuosioireita enkä tarvinnut mitään hormonikorvaushoitoa.

Mutta todennäköisesti päälle nelikymppinen nainen ei halua noin lapsellista vinkujaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi