Kävi vahinko ja tapailemani nainen on raskaana...Itse oon ollu 14 vuotta toimeentulotuella
Mikä nyt eteen? En voi muuttaa naisen kanssa yhteen kun tuet laskisivat.
Töitä en saa...Kuka elättää lapsen?
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaus ei kukaan, nainen tekee abortin
Suomen valtiolle tekee veronmaksajan niin kyllä siitä melkein
pitäisi jotain palkkaa saada. Se muksu sitten pyyhkii Riikan ja Orpon persiet vanhainkodissa.
Ai että veronmaksajan? 😂Huono-osaisuus periytyy erittäin vahvasti joten tuleva elätti sieltä tulisi.
Entä jos äiti tienaa 10ke/kk nettona?
Ap
Viimeistään tämä paljasti tarinan provoksi 🤣
No et muuta yhteen. Ellei asu lähekkäin. Naisen suku apuun. Äitisi voi hyysätä vauvalle kamaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos sä Konalan pskakasa nyt viiltäisit rantees auki, kauanko noin niinku suunnilleen meidän pitäis odottaa, että sä vedät sen viimeisen henkäykses ja me päästään susta ja sun typeristä trollauksistas?
En asu konalassa, ja tein nettivinkin sun kirjoituksista
Miksi tämä menee pahasti tunteisiin? Täällä katkeria työttömille lapsia tehneitä akkoja?
Vierailija kirjoitti:
Tämä tarina on tosi.
Kela tuilla elävä työtön mies, jonka tulot oli tuet ehdotti minulle, että jos haluan lapsen niin hän voi hankkia mun
kanssa lapsen yhdellä ehdolla.
Olin tuon jannun tuntenut noin puolivuorokautta, ehkä jopa alle 12 tuntia.
Hieno mies.
Upee ukko! 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä tarina on tosi.
Kela tuilla elävä työtön mies, jonka tulot oli tuet ehdotti minulle, että jos haluan lapsen niin hän voi hankkia mun
kanssa lapsen yhdellä ehdolla.
Olin tuon jannun tuntenut noin puolivuorokautta, ehkä jopa alle 12 tuntia.
Hieno mies.
Upee ukko! 🤣
On 😇😇😇
Kela elättää lapsen. Monet somalilaiset tekee lapsia suomessa ja kela elättää.
Vierailija kirjoitti:
Konalan rotta panee jatkuvalla syötöllä rikkaita tyttiksiä tiineeksi.
Ou jee! 🥸🥩
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sä Konalan pskakasa nyt viiltäisit rantees auki, kauanko noin niinku suunnilleen meidän pitäis odottaa, että sä vedät sen viimeisen henkäykses ja me päästään susta ja sun typeristä trollauksistas?
En asu konalassa, ja tein nettivinkin sun kirjoituksista
Juu, niin varmaan.. Tukehdu oksennuksees, luuseri.. Kaikki sut jo tietää..
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämä menee pahasti tunteisiin? Täällä katkeria työttömille lapsia tehneitä akkoja?
Silkka kyllästyminen tuon pskakasan ainaiseen provoihin. Yksiä ja samoja, jatkuvalla syötöllä, ja niin kilipää, että ei tajua kaikkien jo tunnistavan.
Tapailin sisaruksia, molemmat tulivat raskaaksi, mitä teen.
Olen ryypännyt 10 vuotta
Taaaaaas... Onneksi olkoon taas uudesta perillisestä. Buahhhahhhah.