IL: Satonen:"Hallitus on saanut laskennallisesti 100 000 uutta työpaikkaa!"
Voi tätä itsepetoksen määrää!
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Minä olen tehnyt laskennallisesti täyden työuran ja nyt vedän loppuelämäni lonkkaa.
Marko -74
Sinä et ole ollut päivääkään töissä vaan olet vetänyt ikäsi lonkkaa kuten muutkin kommunistit.
Vanhan sanonnan mukaan täytyy sanoa, että en ostaisi Satoselta käytettyä autoa (tai vanhaa taloa).
Työttömiä tulee, paikkoja ei täytetä!
Satosen avoimet työpaikat!
+
9€ pv hikipajat🤣
Vierailija kirjoitti:
Kantasuomalaiset on täystyöllistetty, ja ne työttömät on Sannulin perheenyhdistämisen tuloksia, vassut ei muista tätä kertoa.
Teidän persujen tyhmyydellä ei taida olla rajaa 😆
Kaikki nuo suunsoittajat ovat niitä kelarottia suunsoittajia jotka sohvan pohjalta huutelevat. Säälittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen tehnyt laskennallisesti täyden työuran ja nyt vedän loppuelämäni lonkkaa.
Marko -74
Sinä et ole ollut päivääkään töissä vaan olet vetänyt ikäsi lonkkaa kuten muutkin kommunistit.
Tavutan tämän nyt sinulle: kommunismi=TYÖVÄEN aate. Kommunismissa ideana on se, että valtaosa väestöstä tekee työtä ja sillä luodaan yhteinen hyvä.
Kapitalismi=OMISTAMISEN aate. Käytännössä rikastutaan omistamalla, ei työnteolla. Jokainen rikastumista havitteleva pyrkii omistajaksi ei työntekijäksi. Elämä pyörii resurssien omistamisen ja kuluttamisen ympärillä.
Vierailija kirjoitti:
Vanhan sanonnan mukaan täytyy sanoa, että en ostaisi Satoselta käytettyä autoa (tai vanhaa taloa).
Mutta ostaisitko käytetyn grillikioskin? Olisi nakkikioski Sastamalassa.
Vierailija kirjoitti:
Hei Salonen, yks pikku juttu. Haista paska!
Satonen*
Vierailija kirjoitti:
Trump, Orpopurra, Satonen.
Mistä nää saa harhansa🤔mikä lääkitys👀
Täytyy olla peukkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marko -74
Totta. Eikä Satonenkaan ole luonut yhtään työpaikkaa, mutta elvistelee silti.
Nykypäivänä on helppoa kun ihmiset kuulevat uutiset tiktokista ja tällaiset heitot menevät osalle läpi. Totuuden kanssa tällä ei tietenkään ole mitään tekemistä.
Jos minä en yhdessä hallituksen kanssa olisi tehnyt tätä massiivista työreformia niin meillä olisi 200 000 enemmän työttömiä. Joten kyllä me hallituksessa onnistuttiin luomaan ne luvatut 100 000 uutta työpaikkaa. Ja muistakaa että tämänkin onnistumisen jälkeen meillä on täällä Suomessa huutava työvoimapula.
Arto
exTM, kok
Joo, kesätyöpaikkaa. Nuorille ja nuorille korkeakouluopiskelijoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kantasuomalaiset on täystyöllistetty, ja ne työttömät on Sannulin perheenyhdistämisen tuloksia, vassut ei muista tätä kertoa.
Teidän persujen tyhmyydellä ei taida olla rajaa 😆
Totuus sattuu olemaan näin, kantasuomalaisten työttömyys on samalla tasolla kuin Kekkosen aikana, ne työttömät on muualta tulleita.
Minäkin olen laskennallisesti miljonääri. Jätin ostamatta ok-talon, jonka hinta oli lähes 2 miljoonaa euroa. Laskennallisesti säästin tuon summan kun en ostanut.
T. Työmarkkinatuella vuodesta 2021
Löylynlyömä höperehtijä-ukko.
https://i.media.fi/incoming/i5yrrr/9211820.jpg/alternates/WEBP_FREE_144…