Onko ABCn lounaan hinta 15,90 kohtuullinen?
Tarjolla oli tukun sallaattisekoituksia ja höyryuunissa lämmitettyjä eineksiä.
Kommentit (55)
Yksityisissä lounaspaikoissa saa tuolla hinnalla monipuolisen lounaan paikalla valmistettuna
Ei, edes jälkiruoka ei kuulu hintaan ja suurin osa kasvisruokia.
alle 20e voidaan pitää kohtuullisena
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa? Yksi kolmesta ei minun matematiikalla ole suurin osa.
Vain typerys istuu vapaaehtoisesti avannossa ja valittaa, että vesi on kylmää.
Jos tuo on totta, ettei jälkkärikään kuulu hintaan, niin on tosi kallis. Helsingissä ainakin hyviä lounaita tuota halvemmalla.
ABC on ainoa ravintola jonka wokki on laatikkoruoka. Saavutus sekin.
Vierailija kirjoitti:
Yksityisissä lounaspaikoissa saa tuolla hinnalla monipuolisen lounaan paikalla valmistettuna
Heh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa? Yksi kolmesta ei minun matematiikalla ole suurin osa.
Laski varmaan salaatitkin mukaan, kai niissä olisi pitänyt lihaa olla.
Kohtuullinen hinta keitetyistä perunoista, uunikalasta ja salaattisekoituksesta.
Ei ole. Kyllä bulkkilounas pitää saada n. kympillä. Ja monessa paikkaa saakin. Lounas sisältää lämpimän ruoan, salaatit, ruokajuoman, kahvin, jälkiruoan.
seisova pöytä todella ihana. lasagne, karjalanpaistia, kotikaljaa, salaatit, kaalikääryleet, siis ne lihapullatkin..jee, 20e olisin valmis maksamaan. nyt puhun seisovasta pöydästä, en listoilta tilattavista.
jkl vaajakosken abc yliveto.
Hinnat vaihtelevat. Kallein mitä olen löytänyt ABC Tiiriö Hämeenlinna 17,90€ tai viikonloppuna 19,90€.
Myös 13,70 arkibuffa löytyy edelleen muualta.
Vierailija kirjoitti:
seisova pöytä todella ihana. lasagne, karjalanpaistia, kotikaljaa, salaatit, kaalikääryleet, siis ne lihapullatkin..jee, 20e olisin valmis maksamaan. nyt puhun seisovasta pöydästä, en listoilta tilattavista.
Tekivät vaajakoskella remontin jottei kassajonosta näe ettei lounaalla käy enää kukaan. Muistan kun tuoltakin sai vielä ihan hyvää lounasta. Vuosi vuodelta mennyt huonommaksi, eikä enää kyllä tuon hinnan arvoinen ole.
Vierailija kirjoitti:
Ihan samaa bulkkia se on Vaajakosken ABC:lla kuin muuallakin näillä. Mutta kiva että sinulle maistuu.
ihan ok hinta hyvätuloisille.
minun palkallani lounailla käynti loppui, kun hinnat nousi yli 10 euron.
Vierailija kirjoitti:
Hinnat vaihtelevat. Kallein mitä olen löytänyt ABC Tiiriö Hämeenlinna 17,90€ tai viikonloppuna 19,90€.
Myös 13,70 arkibuffa löytyy edelleen muualta.
Suurimmalla osalla 15,90 nykyään. Ruoka tulee keskuskeittiöstä ja on kaikkialla samaa parilla lisätarjottavalla jolla hintaero selittyy.,
ei, tuolla max 10€ siitä paskasta.