Mikä tän "terapeutti-Villen" ongelma on?
Kaveri ollut otsikoissa vain itkemässä milloin mistäkin omasta vaikeudestaan, tai sitten Eduskunnan sisäisistä asioista. Tekeekö se duuniaan laisinkaan? Vai onko se äänestetty sinne "HR tädiksi"?
Kommentit (49)
Jos ihminen jatkuvasti näkee ongelmia muissa ja ympäristössään, niin silloin ongelma on todennäköisesti ihmisessä itsessään.
No jos nimenäkin on "terapeutti" niin se jo kehottaa näkemään ongelmia...
"Eduskunnassa on hyvin erilaisia ihmisiä ja siten erilaisia johtajia. Jokainen kansanedustaja on lähiesimiehen kaltaisessa asemassa. Itse saan tasaisin väliajoin tietoa vapaa-ajalle yllättäen työnnetyistä töistä, huutamisesta ja epäasiallisesta käytöksestä ja jopa erilaisesta häirinnästä."
Voi jeesus... Kannataisiko näiden avustajienkin joskus kokeilla duunia ihan oikeassa yrityksessä? Jos kyse vaativasta pestistä, niin tuo on aivan normihommaa. Itse tein työuran 13. ensimmäistä vuotta duunia suuressa konsulttitalossa, näistä reilut 4 viimeistä vuotta Briteissä. Voin sanoa, että oli täysin arkipäivää, että ilta- ja viikonloppuohjelmaa uudelleenkirjoitettiin "managerien" toimesta. Briteissä vielä enemmän ja siellä oletus oli, että duunissa ollaan aamukasilta ja normaali toimistoltalähtöaika oli kasin-ysin aikaan illalla. Viikonloppujen kannatti olettaa kuluvan aina vähintään puoliksi duunissa. Tosin liksakin oli ihan kohtuullinen, ainakin finasektorin puolen hommissa.
Huutaminen ja suoranainen vttuilu tuli tutuksi. Toisaalta se oli tapa myös testata junioreiden paineensietokykyä.
Tuleva ulkoministeri. Kun menee pillittämään Trumpille ja Putelle nikn ukrainan sota loppuu.
Liika soijansyönti lisää estrogeeniä joka taas aiheuttaa itkemistä.
Ja fat uskoo kaiken ja lyö vettä myllyyn puskista huuteluun.
Vasemmistomiehen malliesimerkki,miehuus täysin hukassa.
Vierailija kirjoitti:
"Eduskunnassa on hyvin erilaisia ihmisiä ja siten erilaisia johtajia. Jokainen kansanedustaja on lähiesimiehen kaltaisessa asemassa. Itse saan tasaisin väliajoin tietoa vapaa-ajalle yllättäen työnnetyistä töistä, huutamisesta ja epäasiallisesta käytöksestä ja jopa erilaisesta häirinnästä."
Voi jeesus... Kannataisiko näiden avustajienkin joskus kokeilla duunia ihan oikeassa yrityksessä? Jos kyse vaativasta pestistä, niin tuo on aivan normihommaa. Itse tein työuran 13. ensimmäistä vuotta duunia suuressa konsulttitalossa, näistä reilut 4 viimeistä vuotta Briteissä. Voin sanoa, että oli täysin arkipäivää, että ilta- ja viikonloppuohjelmaa uudelleenkirjoitettiin "managerien" toimesta. Briteissä vielä enemmän ja siellä oletus oli, että duunissa ollaan aamukasilta ja normaali toimistoltalähtöaika oli kasin-ysin aikaan illalla. Viikonloppujen kannatti olettaa kuluvan aina vähintään puoliksi duunissa. Tosin liksaki
Ja sinä luulet että tuo on normaalia työelämää? Lol, hanki itse itsellesi joku normaalityöpaikka noiden narsistifirmojen sijaan, vai ay-liikkeessäko mahdoit olla duunissa?
Ongelma on eduskunnassa ja sen työkulttuurissa, ei villessä. Silti suomen organisoitu vasemmiston spämmikööri on taas kerran 100% ongelmasta kertojan kimpussa koska kokee tuosta ongelmasta puhumisen jostain syystä itselleen uhkaksi?
Vierailija kirjoitti:
Vasemmistomiehen malliesimerkki,miehuus täysin hukassa.
Ennen wanhaan demarimiehet oli vielä comfyja järkiukkoja kuten Tanner, Sorsa, Koivisto, Rajamäki ja Ahtisaari. Nykyään soijaa puputtavia itkupillejä.
Vierailija kirjoitti:
Ongelma on eduskunnassa ja sen työkulttuurissa, ei villessä. Silti suomen organisoitu vasemmiston spämmikööri on taas kerran 100% ongelmasta kertojan kimpussa koska kokee tuosta ongelmasta puhumisen jostain syystä itselleen uhkaksi?
Vasemmiston spämmikööri? Villehän on itsekin vasemmalle kallellaan.
Tykkäsin silloin terapeuttivillen sisällöstä somessa, ennen eduskuntaa. Sitten joku muuttui ja vaikka se on ihan inhimillistä kuormittua tietenkin, niin jäi vähän harmittamaan äänestäjien puolesta kun julkiset otsikot on omasta ahdistuksesta jne ja nyt tämä uusin taas.
Kun Merinen on niin terapeutti ja tsemppaava niin olisin mieluummin kullut häneltä kommentin, että juu on nähnyt eduskunnassa kaikenlaista mutta hän on saattanut asiat siellä sisäisesti tietoon ja kaikkeen kiusaamiseen puututaan matalalla kynnyksellä.
Hän tietää mistä julkisella sektorilla töissä olevat kUorMitTuNeeT naiset tykkää. Itkusta pahasta olosta ja uhriutumisesta. Ääniä sataa!
Ihmisillä ei ole enää minkäänlaisia sosiaalisia taitoja.
Joo, joskus voi väsyneenä ja tai stressaantuneena sanoa kollegalle pahasti. Siitä pitäisi sitten älytä tunnekuohun tasaannuttua keskustella ja pyytää anteeksi jos aihetta. Toinen osapuoli antaa anteeksi.
Elämä jatkuu ja kukaan ei uhriudu, soita medialle tai laita someen.
Tuntuu että 7-vuotiaalla tyttärelläni on paremmat taidot konfliktinratkaisussa kuin näillä "aikuisilla".
Vierailija kirjoitti:
Itse en kuulu vasemmistoon mutta pohdin asiaa näin. Mikä auttaisi ongelmassa ja siitä puhumisessa?
Pitäisikö likapyykki pestä asianomasten kesken talossa, asianmukaisten tahojen kanssa?
Vai, Pitäisikö siitä vihjailla mediassa ja pantata tietoja?
Vierailija kirjoitti:
Mieslapsi. Deittiapeissa on miehillä alkanut olemaan kuvia, missä he itkevät. Tällä villellä voisi olla myös
Älä nyt! Oikeasti?
Terapeutti joka on itse terapian tarpeessa. Voisi mennä Keskisarjan luennolle ja kuunnella järkipuhetta.
Voin kuvitella miten vittumaista hommaa olla avustajana noille hulluille jotka nyt istuu eduskunnassa. Onneksi joku sanoo ääneen. Villen avustajana varmasti olis ihan toisella tavalla motivaatiota. Siinä vaiheessa kun mulle huudetaan, lakkaan tekemästä toiselle töitä, joka ei osaa kunnioittaa ja arvostaa.
Mieslapsi. Deittiapeissa on miehillä alkanut olemaan kuvia, missä he itkevät. Tällä villellä voisi olla myös