Miksi naiset äänestää vihreitä vaikka tietävät ilmastoasioistakin miehiä vähemmän?
Varmaan just siksi. Ja kun ei tiedetä niin vedetään tunteella. Jotain mitä taidettiin tietää naisista jo valmiiksi. Hämmentävää miten vähän tietävät asioista joita vastaan protestoivat.
Tutkimuksen mukaan miehillä on naisia parempi tietämys ilmastoasioista. Kyselyssä miehistä 57 prosentilla ja naisista 42 prosentilla oli hyvät tai kiitettävät tiedot ilmastoon liittyvistä asioista. Vastaava ero naisten ja miesten välillä on tutkimuksen mukaan havaittavissa myös politiikkaa ja tiedettä koskevissa tiedoissa.
Kommentit (14)
Miksi palkansaaja äänestää persuja, kun Persut ajavat vain globaalin eliitin asioita?
Jos kysytään ilmastoasioista. Tietääkö niistä.
Miten se korrelisoituu. Äänestämisen kanssa?
Luuletko nä et kaikki työttömät äänestää yhtä puoluettaja rikkaat yhtä?
Miksi persu luulee olevansa millään tasolla uskottava kun puhutaan tieteestä? Jos tarvitaan mielipidettä eläimiinsekaantumiseen, sekä takinkääntöön niin ollaa yhteydessä.
Tänään persuille kelpaa Yle? 😂Mukavan valikoivaa mediaan luottamista öyhöttäjiltä!
Mitä se kenellekään kuuluu ketä minä äänestä ja millä perusteella. Ei minun tarvitse olla tekemisissä yhdenkään persun tai yleisesti ihmisen kanssa josta en pidä tai jonka kanssa en tule toimeen. Pysyttelen kaukana sellaisista.
Vierailija kirjoitti:
Miksi persu luulee olevansa millään tasolla uskottava kun puhutaan tieteestä? Jos tarvitaan mielipidettä eläimiinsekaantumiseen, sekä takinkääntöön niin ollaa yhteydessä.
Olipa taas vihapuhetta vaikka aloituksessa on kysymyskin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa taas vihapuhetta vaikka aloituksessa on kysymyskin.
Aloitus on persujen paskasti naamioitua naisvihaa. Leiki toki tyhmää.
Mitä se kenellekään kuuluu ketä minä äänestä ja millä perusteella. Ei minun tarvitse olla tekemisissä yhdenkään persun tai yleisesti ihmisen kanssa josta en pidä tai jonka kanssa en tule toimeen. Pysyttelen kaukana sellaisista.
Sopii, mutta oliko sulla mitään itse kysymykseen?
Vierailija kirjoitti:
Luotan tieteeseen joten sen mukaan mennään. Hyvänä lisänä omat kokemukset pitkältä ajalta ja siitä miten talvet ovat muuttuneet.
Vierailija kirjoitti:
Tässä kuussa persu nussii mieluiten kuollutta sudenraatoa ahteriin. Homma on niin suosittua, että lisäluville on huutava kysyntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luotan tieteeseen joten sen mukaan mennään. Hyvänä lisänä omat kokemukset pitkältä ajalta ja siitä miten talvet ovat muuttuneet.
Siinähän sitä klipissä oli tiedettä IPCCltä asti. Hurrikaanit ja muut ekstreemit ilmiöt eivät ole lisääntyneet.
Miksi ap tekee tällaisen aloituksen vaikka äly hädin tuskin riittää hampaiden pesuun?