Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla jäi lukio kesken, mutta sattumusten kautta valmistuin DI:ksi. Naisystävä oletti mun olevan ylioppilas ja valehtelin. Hävettää.

Vierailija
14.01.2026 |

Tästä jo pari vuotta. Kysyi mistä valmistuin, ja kohta valhe paljastuu. Olenko edes akateeminen? Ahdistaa todella paljon

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen matkustanut 79 maassa. Silti olen köyhä duunari minulla on aina kakka housussa. Yritän pimittää sitä kaikin keinoin.

Kyllä menestyvä DI on ihan eri mies kuin minä. Viehättävä ja vie kaikki naiset

Vierailija
2/47 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyyhkis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas..

Vierailija
4/47 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä jollain lukiolla on ? Ollutta ja mennyttä elämää. Eihän kukaan kerro muutakaan, mitä on tapahtunu tai mistä on valmistunu ennen NYKYISTÄ tilannettaan. 

"Olen Sari sairaanhoitaja, valmistuin lähihoitajaksi Keski-Suomen ammattikoulusta". 

Vierailija
5/47 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

taas..

Miksi poistit aiemman? Tarviin apua

Vierailija
6/47 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIKSI JANKUTAT?

Keskustelu | Aihe vapaa | 9:25 | 13.1.2026 | 24

Mulla jäi lukio kesken, mutta sattumusten kautta valmistuin DI:ksi. Naisystävä oletti mun olevan ylioppilas ja valehtelin. Hävettää.

Tästä jo pari vuotta. Kysyi mistä valmistuin, ja kohta valhe paljastuu. Olenko edes akateeminen?

Keskustelu | Aihe vapaa | 7:47 | 12.1.2026 | 6

Tästä jo pari vuotta. Kysyi mistä valmistuin, ja kohta valhe paljastuu. Olenko edes akateeminen?

Vierailija
7/47 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä jollain lukiolla on ? Ollutta ja mennyttä elämää. Eihän kukaan kerro muutakaan, mitä on tapahtunu tai mistä on valmistunu ennen NYKYISTÄ tilannettaan. 

"Olen Sari sairaanhoitaja, valmistuin lähihoitajaksi Keski-Suomen ammattikoulusta". 

Valehtelin

Vierailija
8/47 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MIKSI JANKUTAT?

Keskustelu | Aihe vapaa | 9:25 | 13.1.2026 | 24

Keskustelu | Aihe vapaa | 7:47 | 12.1.2026 | 6

Tarviin apua, ja sinä aina poistat. Pakko laittaa uudelleen

Vierailija
9/47 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy laittaa taas uudelleen, kun en saa apua

Vierailija
10/47 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mukavaa katsella DI-miehen kanssa lämpimästä nojatuolissa miten naapurin sinkkunainen liukastelee koiran kanssa ulkona

Vierailija
11/47 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa 

😭

Vierailija
12/47 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

DI miehet ovat älykkäitä ja järkeviä. Heille ei riitä pelkkä pillu vaan tahtovat naisesta enemmän. Arvostavat älykkäitä keskustelutaitoisia naisia. Eivät nussi muita siivouskomerossa kuten keskenkasvuiset pelimiehet tekevät. Siksi DI miehet ovat parhaita miehiä! Ymmärtävät elämää 😊

Vierailija
13/47 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep. Se on kova koulu. Täytyy kaalin leikata. Pelkästään positiivisia ajatuksia.

Vierailija
14/47 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko diplomi-insinööri naisten ihannemies 

Luulen, että on

- Hyvä palkka

- Älykäs

- Mukavat työajat

- Osaa tekniset asiat kotona

- Korkea status

Vierailija
15/47 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko diplomi-insinööri naisten ihannemies 

Luulen, että on

- Hyvä palkka

- Älykäs

- Mukavat työajat

- Osaa tekniset asiat kotona

- Korkea status

Vesi herahtaa häpykielelle

Vierailija
16/47 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Se on kova koulu. Täytyy kaalin leikata. Pelkästään positiivisia ajatuksia.

Kaveri kyseli mitä kuuluu, mutta minä olen muuttanut rikkaan DI:n luokse isoon omakotitaloon. Enkä ilkeä kertoa. Olisi kateellinen

Vierailija
17/47 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen voi pohtia, että jos ei olisi DI miehiä tässä maailmassa, niin lattialämmitys olisi voinut jäädä keksimättä.

Eli seuraavan kerran, kun asettelet varpaasi lämmitetylle lattialle, muista arvostaa mielessäsi DI miehiä.

Vierailija
18/47 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen voi pohtia, että jos ei olisi DI miehiä tässä maailmassa, niin lattialämmitys olisi voinut jäädä keksimättä.

Eli seuraavan kerran, kun asettelet varpaasi lämmitetylle lattialle, muista arvostaa mielessäsi DI miehiä.

Näinhän se on kyllä 

Vierailija
19/47 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkun osallistut ylioppilaskirjoituksiin. DI:n taustalla matikka ja fysiikka ovat läpihuutojuttu. Siihen päälle äidinkieli ja englanti ja olet ylioppilas. Helppo juttu 

Vierailija
20/47 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

DI-miehet on jotenkin niin komeita. Koko Suomen menestys on niiden vastuulla

-eri-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan