Mulla jäi lukio kesken, mutta sattumusten kautta valmistuin DI:ksi. Naisystävä oletti mun olevan ylioppilas ja valehtelin. Hävettää.
Tästä jo pari vuotta. Kysyi mistä valmistuin, ja kohta valhe paljastuu. Olenko edes akateeminen? Ahdistaa todella paljon
Kommentit (47)
Mitä väliä jollain lukiolla on ? Ollutta ja mennyttä elämää. Eihän kukaan kerro muutakaan, mitä on tapahtunu tai mistä on valmistunu ennen NYKYISTÄ tilannettaan.
"Olen Sari sairaanhoitaja, valmistuin lähihoitajaksi Keski-Suomen ammattikoulusta".
Vierailija kirjoitti:
taas..
Miksi poistit aiemman? Tarviin apua
Keskustelu | Aihe vapaa | 9:25 | 13.1.2026 | 24
Tästä jo pari vuotta. Kysyi mistä valmistuin, ja kohta valhe paljastuu. Olenko edes akateeminen?
Keskustelu | Aihe vapaa | 7:47 | 12.1.2026 | 6
Tästä jo pari vuotta. Kysyi mistä valmistuin, ja kohta valhe paljastuu. Olenko edes akateeminen?
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä jollain lukiolla on ? Ollutta ja mennyttä elämää. Eihän kukaan kerro muutakaan, mitä on tapahtunu tai mistä on valmistunu ennen NYKYISTÄ tilannettaan.
"Olen Sari sairaanhoitaja, valmistuin lähihoitajaksi Keski-Suomen ammattikoulusta".
Valehtelin
Vierailija kirjoitti:
Keskustelu | Aihe vapaa | 9:25 | 13.1.2026 | 24
Keskustelu | Aihe vapaa | 7:47 | 12.1.2026 | 6
Tarviin apua, ja sinä aina poistat. Pakko laittaa uudelleen
Täytyy laittaa taas uudelleen, kun en saa apua
On mukavaa katsella DI-miehen kanssa lämpimästä nojatuolissa miten naapurin sinkkunainen liukastelee koiran kanssa ulkona
DI miehet ovat älykkäitä ja järkeviä. Heille ei riitä pelkkä pillu vaan tahtovat naisesta enemmän. Arvostavat älykkäitä keskustelutaitoisia naisia. Eivät nussi muita siivouskomerossa kuten keskenkasvuiset pelimiehet tekevät. Siksi DI miehet ovat parhaita miehiä! Ymmärtävät elämää 😊
Vierailija kirjoitti:
Jep. Se on kova koulu. Täytyy kaalin leikata. Pelkästään positiivisia ajatuksia.
Onko diplomi-insinööri naisten ihannemies
Luulen, että on
- Hyvä palkka
- Älykäs
- Mukavat työajat
- Osaa tekniset asiat kotona
- Korkea status
Vierailija kirjoitti:
Onko diplomi-insinööri naisten ihannemies
Luulen, että on
- Hyvä palkka
- Älykäs
- Mukavat työajat
- Osaa tekniset asiat kotona
- Korkea status
Vesi herahtaa häpykielelle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Se on kova koulu. Täytyy kaalin leikata. Pelkästään positiivisia ajatuksia.
Kaveri kyseli mitä kuuluu, mutta minä olen muuttanut rikkaan DI:n luokse isoon omakotitaloon. Enkä ilkeä kertoa. Olisi kateellinen
Jokainen voi pohtia, että jos ei olisi DI miehiä tässä maailmassa, niin lattialämmitys olisi voinut jäädä keksimättä.
Eli seuraavan kerran, kun asettelet varpaasi lämmitetylle lattialle, muista arvostaa mielessäsi DI miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen voi pohtia, että jos ei olisi DI miehiä tässä maailmassa, niin lattialämmitys olisi voinut jäädä keksimättä.
Eli seuraavan kerran, kun asettelet varpaasi lämmitetylle lattialle, muista arvostaa mielessäsi DI miehiä.
Näinhän se on kyllä
Senkun osallistut ylioppilaskirjoituksiin. DI:n taustalla matikka ja fysiikka ovat läpihuutojuttu. Siihen päälle äidinkieli ja englanti ja olet ylioppilas. Helppo juttu
DI-miehet on jotenkin niin komeita. Koko Suomen menestys on niiden vastuulla
-eri-
Olen matkustanut 79 maassa. Silti olen köyhä duunari minulla on aina kakka housussa. Yritän pimittää sitä kaikin keinoin.
Kyllä menestyvä DI on ihan eri mies kuin minä. Viehättävä ja vie kaikki naiset