Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiihottavia kokemuksia muiden vessankäynnistä?

Vierailija
14.01.2026 |

minä voin aloittaa. Olin ulkona tapahtumassa sukulaisten kanssa mökillä. Meillä oli ulkohuussi josta pystyi nähdä sisälle pienestä kolosta. Söimme todella paljon ja tädillä tuli suuri hätä. Hän sanoi että käy nopeasti ulkohuussissa. Menin nopeasti itse huussin taakse ennenkuin hän ehti huussille ja menin siihen mistä voin kurkkia sisään alhaalta. Kuulin kun täti tuli sisään ja laski housunsa. Näin tätini kireän peppureiän sekä hänen posliini pillunsa. Ensiksi näin kun pimpasta alkoi suihkuamaan kultasuihku ja kuului ihanaa suhinaa. ssshhhhhhhhhhpsssssss... Kiihotti todella paljon. Kauniin kultasuihkun jälkeen näin kun hänen kireä rusina peppureikä alkoi supistella ja avautua hiljalleen. Näin kun suuri jylhä pötkö kakkaa tuli ulos. Se oli niin suuri ja pitkä toivon että olisin ollut suoraan alla! Kuulin kun täti ähki ja puski sitä. ahhhhh ngghhhhh... ahhh mmmmmm. Kakasta kuului paljon rätinä ääniä. Oli niin kiihottavaa nähdä se rusina pepureikä laajenevan ja hänet ähkimässä ja puuhkimassa. Tuntui niin hyvältä katsella häntä salaa että oli pakko alkaa runkkaamaan siinä. Kun täti pyyhki kakkansa ja pimpsansa niin menin itse suoraan sinne ja oli pakko päästää kiisselit suoraan sinne ja kuvittelin vain kuinka hänen kakkansa tuli ulos kireästä ruskeasta peppureiästä. Kuinka ikävöin niitä aikoja... Toivottavasti pääsen takaisin joskus kokemaan tuon uudestaan!!

M59

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi