Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksipuolinen ystävyys -Kokemuksia?

Vierailija
12.01.2026 |

Onko teillä kokemuksia siitä kun ystävänne,ei kuule teitä? Aloitetaan alusta olen tuntenut kauan aikaa ystäväni,mutta hän ei kysy enään mitään edes miten menee,vaan kaikki draama tapahtuu hänen ympärillään. Siis otetaan esimerkki laitoin kuvan hänelle kuin jalkani oli haavoilla,kun olin kaatunut pyörällä. Ei mitään reagointia,ei edes ootko ok? Noh laitoin pari päivää siitä viestin että vitsi tätä jalkaa on kipeä,ei reagointia siihenkään,vaan asia pyöri hänen kamalassa elämässään,lopulta kun hän sai tietää muualta että jalkani on huonossa kunnossa,niin tuli valitus miksen kertonut,olin vain jaa...Soitamme ja näemme,kaikki keskittyy hänen elämäänsä,draamaan entisiin ukkoihin tai siihen kaikki on kamalaa. Olen hienovaraisesti sanonut että kannattaisi keskittyä muuhun kuin entisiin ukkoihin vaikka opiskeluun,mutta silti sama draama jatkuu,aina joku huonosti. Hän kyselee voitko auttaa joku päivä kun sanoin valitettavasti olen töitä tekemässä, että viikonloppuna käy niin hiljaisuus iskee. Joskus tuntuu että yritän kertoa elämästäni mutta ei kiinnosta häntä kun se tylsää. Olen kertonut siitä hänelle miltä tämä tuntuu,mutta hän ei kuuntele minua, odottaa vaan että tulen pelastamaan hänen elämänsä. Onko teillä kokemuksia tästä? Tätä ei ollut aluksi vaan oli ihan kevyempiä ja hauskoja hetkiä,mutta jotenkin se vaaka kallistui hänen elämäänsä,tiedän että vaikea eroista päästä yli ja jatkaa elämäänsä,mutta se että koko ajan velloo oma pahaa oloa ei ole ok.Sekin olen sanonut hänelle,mutta hän ei kuuntele vaan odottaa että pelastajaa..Mitä tehdä?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän