Korkea CRP synnytysen jälkeen ilman oireita tai tulehdusta
Synnytyksen jälkeen 115, asiaa seurattiin ja minut päästettiin kotiin koska ei ollut mitään oireita tai syytä asialle. Kohtu ei ollut tulehtunut eikä rintatulehdustakaan. Voiko itse synnytys nostaa noin paljon? Pientä kuumetta oli, mutta ei muuta.
Nyt itekseen laskenut mutta jäi mietityttämään
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Ei kellään mitään kokemuksia?
Minulla oli yli 200 mutta hätäsektiosta olikin tullut hematooma, toki sitten jäin sairaalaan pidemmäksi aikaa kun antibiootti annettiin suoraan suoneen
Minulla oli myös jo aiemmin sairaalassa pinnallisen laskimotukoksen oireita, kuumottava kipeä kohta jalassa, jalat turvoksissa, tätä ei lääkäri noteerannut mitenkään, koska oli jo klexane käytössä alkuraskauden tulpan vuoksi ja mikäli tukos olisi niin tuo olisi siihen hoitona. Tuli mieleen voisiko tuo nostaa crp:n? Oli vain niin erikoista noin korkea crp ihan ilman mitään oiretta. Kävin myöhemmin mittauttamassa neuvolassa ja oli lähtenyt laskuun.
Eivät voineet synnytyksen jälkeen pitää tämän takia sairaalassakaan kerran ei mitään oireita ollut, kohtu oli hyvin supistunut eikä aristanut edes
Ap
Ja lisään vielä, istukka jouduttiin irroittamaan käsin. Menetin 2 litraa verta. Mut siis mitään tulehdusta ei ollut missään