Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies joka valittelet täällä naisettomuuttasi

Vierailija
11.01.2026 |

Niin, ei sinä joka et valittele, ole sinä hiljaa. Teille valittelevaisille; oletteko miten paljon pukeutuneet pukuun viime aikoina? Sellaiseen oikeasti hyvin istuvaan, ei mihinkään mallia Timo Soini. Väitän että jos äijät ilmestyis sinne kahvilatreffeille puku päällä, niin flaksi kävisi kyllä paremmin. Ja sellainen kapea kraka kiitos. 

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hyi, en mä ainakaan mitään pukumiestä haluaisi treffeille. 

Siinähän se tuli. Yksi sanoo, että laitas puku, niin flaksi käy. Toinen sanoo päinvastaista. Ja veikkaan, että tämä jälkimmäinen on yleisempi mielipide.

Tuskin, mutta joillekkin naisille tulee alemmuuskompleksi hyvin pukeutuvan miehen rinnalla. Silloinkin kuitenkin vain siksi, että mies näyttää puvussa niin hyvältä.

Ehkä niinkin, mutta luulenpa, että kyseessä on enemmän samalla taajuudella olemisesta ja samassa moodissa olemisessa. Jos molemmilla olisi etukäteen ajatus, että nyt mennään suunnilleen ykköset päällä ja odotukset illasta on sen mukaiset, niin silloin se ainakin toimii.

Sama monessa muussakin asiassa. Kun omassa päässä kehittelee asioita, fiilistelee jotain musiikki vaikka ja kehittelee jotain siihen sopivaa aktiviteettia, niin jos toinen ei ole yhtään samalla aaltopituudella, eikä tykkää samasta musiikistakaan, niin siitä tulee kunnon latistus itselle ja se siitä.

Vierailija
22/27 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa tämänkin ketjun mammoista ei oikeasti edes erota pukua bleiseristä, kravatista ja housuista.

Pukua pidän tuomioistuimessa, mutta muuten yleensä jotain rennompaa - jota nämä mammat kuitenkin kutsuisivat virheellisesti puvuksi.

En tosin myöskään käy treffeillä palstamammojen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa tämänkin ketjun mammoista ei oikeasti edes erota pukua bleiseristä, kravatista ja housuista.

Pukua pidän tuomioistuimessa, mutta muuten yleensä jotain rennompaa - jota nämä mammat kuitenkin kutsuisivat virheellisesti puvuksi.

Mistä olet viimeksi ollut tuomiolla?

Vierailija
24/27 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et varmaan niin, kun istut sitä tuomiotasi nyt.

Vierailija
25/27 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos viettää aikaansa v-forumilla "vihevazsaria" jankkaamassa, niin on ihan syystäkin hiljaista naisten kanssa. Muutamaa lähöiden pubi-ruusuja lukuunottamatta, kukaan ei halua sellaista miestä.  

Vierailija
26/27 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mennyt puku päällä baariin monta kertaa. Voi jumankauta sitä suosiota kun monet naiset halasi ja halusi jutella ja tanssia. Pääsin panemaan sanon sen suoraan. Sanoivat että olen komea ja kysyivät olenko sinkku. Ihan kokemuksesta voin sanoa että kannattaa laittaa puku päälle. Olen ollut varattu monta vuotta nyt joten en ole baareissa käynyt mutta kannattaa kokeilla pukua.

Vierailija
27/27 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen ei hyväksy hyvin puketuvaa miestä on hän itse alemman tason nainen. Kiukustuu kun ei ole joskus kelvannut pukumiehelle ja on edelleen katkera. Herrasmiehet......nam