Naapuri väitti, että meidän luona oli ollut joku nainen kun olin viikon pois työmatkalla.🙄
Kuulema heti lähtöni jälkeen oli joku nuori nainen mennyt meille. Oli lähtenyt vähän ennen kuin tulin. Mies kieltää kaiken ja väittää että naapuri on hullu sekopää. En tiedä mitä uskoa.
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asenna valvontakamerat kotiin mieheltä salaa ja ala tarkkailla sen toihuja kun et ole paikalla.
tuo on itseasiassa laitonta.. toiselta salaa omassa kodissa kuvaaminen rikkoo Kotirauhaa, yksityisyyden suojaa ja salakuvaus.
Ei ole ja vaikka olisi, niin evvk.
Vierailija kirjoitti:
Se olin minä! Kuulitko? Minä! Miehesi rakastaa minua! Kuulitko? Minua!
Eivät miehet rakasta, vaan tekevät mällitarpeensa kaikkiin saatavilla oleviin reikiin.
Naapurinmies lähti reissuun, niin kyllä vaan toinen mies tuli naapurinrouvan luokse. En ole puhunut asiasta mitään, kun en halua sotkeentua heidän väleihin.
Vierailija kirjoitti:
Naapurinmies lähti reissuun, niin kyllä vaan toinen mies tuli naapurinrouvan luokse. En ole puhunut asiasta mitään, kun en halua sotkeentua heidän väleihin.
Minulla käy joskus kymmenenkin kaveria samaan aikaan. Naapuri valittaa metelistä.
Jos vieras ihminen asuu viikon asunnossa niin se näkyy kyllä. Miten astioiden järjestys, siisteys, lakanat, lattiakaivon hiukset, roskat..
Mä vahingossa taisin paljastaa naapureiden touhut. Jäin porraskäytävässä juttelemaan uuden asukkaan kanssa, ja jostai kautta rantain tulin sanoneeksi, että edelliset naapurit olivat tosi äänekkäitä. Hän sanoi, että on asunut täällä yli 5 v, mutta oli puolen vuoden työkeikalla ulkomailla. Miehensä oli yksin sen aikaa. Itse olen ollut tässä alle vuoden.
No, jos uskot ennemmin naapuria kuin miestäsi, niin muuta sitten asumaan hänen kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos vieras ihminen asuu viikon asunnossa niin se näkyy kyllä. Miten astioiden järjestys, siisteys, lakanat, lattiakaivon hiukset, roskat..
Nyt nuuskimaan suurennuslasin kanssa roskat, lakanat ja lattiakaivot niin ja altaiden mitkä vesilukot!! Kyllä sieltä todiste löytyy!
Vierailija kirjoitti:
Asenna valvontakamerat kotiin mieheltä salaa ja ala tarkkailla sen toihuja kun et ole paikalla.
Salakatselu on rikos.
Sano sille naapurille että hommaa uudet silmälasit. Minä siellä olin miehesi viihdyttäjänä.
T. Pehr-Olof Hinttanberg
Vierailija kirjoitti:
No, jos uskot ennemmin naapuria kuin miestäsi, niin muuta sitten asumaan hänen kanssaan.
Nainen joka ei usko miestään on uskoton.
Vierailija kirjoitti:
Kai sen jostain näkee, onko lakanat pesty ym. Voithan sanoa naapurille että ottaa videon sinulle. Kyllä se voi sun pihaa kuvata jos se liittyy asiaan
Ettekö te vaihda lakanoita, jos ette pane vieraita?
Ja voihan se naapuri tehdä mitä tahansa muitakin rikoksia, mutta rikos se salakatselu silti on.
Onko sinulla sama adhd ja nepsy kun naapurillasi kenties.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole totta tämä aloitus.
No shit, Sherlock!
Naapurillasi on huono näkö. Ei ollut mikään nuori nainen, vaan anoppi eli äitisi siellä viihdytti miestäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole totta tämä aloitus.
No shit, Sherlock!
Ei paskaa, komisario Palmu!
Jos on totta niin sorry. Aika uskomattomalta kuitenkin kuulostaa että naapuri uskaltaisi puuttua asioihinne, ellette sitten ole todella läheisiä. No leikitään ajatuksella, että olisitte todella läheisiä naapurin kanssa, vaan olisiko mies niin hölmö, että toisi salasussun kotiin tietäen, että naapuri näkee ja kertoo sinulle. Olisi kai.. vaan hölmö tai haluaa sinun saavan tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai sen jostain näkee, onko lakanat pesty ym. Voithan sanoa naapurille että ottaa videon sinulle. Kyllä se voi sun pihaa kuvata jos se liittyy asiaan
Ettekö te vaihda lakanoita, jos ette pane vieraita?
Ja voihan se naapuri tehdä mitä tahansa muitakin rikoksia, mutta rikos se salakatselu silti on.
Auttaako lakanan vaihto? Eikö parhaimmat aromit siirry lakanan läpi patjaan?
🐒💨