Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen huomannut, että monet energialle herkät ihmiset ovat tavattoman väsyneitä ja uupuneita tällä hetkellä

Vierailija
11.01.2026 |

Onko ihmisillä vain joku Long Covid syndrooma, vai onko maapallon energiat ihan vinksallaan tällä hetkellä? Eksäni sanoisi, että energiat ovat raskaita ja pimeitä maailmannäyttämöllä. Itse olen spekuloinut, että maailmaa kiertänyt Covid on aikeuttanut jonkinlaisen postiviraalin fatiikin monille. Aiemmin oli myös tutkimusta, että Covid voisi saada EBV:n, eli Epsein Barr viruksen reaktivoitumaan ja sehän tekee monista sairastuneista todella väsyneitä, sen lisäksi että kyseinen virus on linkitetty tutkimuksissa sekä skitsofreniaan, lukusiin syöpiin että autoimmuunisairauksiin. 

Olen viime aikoina pannut merkille, että monet energialle herkät ihmiset ovat uupuneita ja väsyneitä, ihan perustavanlaatuisella tavalla. Monilla on vaikeaa oman jaksamisen kanssa. 

https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1684118225000763

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matkapuhelin imee energiat? Ja muu elektroninen massa? Ihmiset? Systeemit?

Kaikki nuo muun muassa. Kaikki, mikä vie huomion pois itsestä. Eikä tällä tarkoiteta mitään minäminä-narsismia, vaan sisäistä ääntä, kehotuntemuksia ja intuitiota. Ihminen ei ole koskaan ennen ollut niin kaukana itsestään kuin nykypäivänä ja siksi meitä herätellään nyt suuresti takaisin kohti omaa itseä.

Vierailija
22/25 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaan, että tarvitsen paljon palautumista ja yksinoloa. Jotain mikä nollaa pään.

Olen ihan tyytyväinen elämään ja vietän hyvää elämää, mutta yhä useammin on otettava vaikka käsityö esille ja katseltava kauniita värejä.

Kun katson uutisia huomaan huokaavani syvään ja raskaasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että pimeä talvi teki temput. Taas

Vierailija
24/25 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin kyllä omalla kohdallani kovasti sitä, että miksi on talvia, kun väsyttää ihan kauheasti ja sitten on ollut elämän aikana muutamia talvia, kun ollut todella virkeä olo ja hyvä vire myös talvella. Sama pimeys, kylmyys, loska ja lumi. Mitään selittävää tekijää en ole keksinyt, samat lamput ja omegat olleet käytössä ja silti väsyttänyt. 

Vierailija
25/25 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minuun se iski nyt raskaammin kuin yleensä.