Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pääsin narsistisesta suhteesta tekoälyn avulla

Vierailija
11.01.2026 |

Muilla tällaisia kokemuksia? Elin sumussa vuorokausia. Mies sekoitti päätäni, manipuloi, kontrolloi ja kaasuvalotti. Kävin terapiassa mutta siitä ei ollut mitään apua. Aloin syöttää tekoälylle asioita joita mies oli tehnyt ja mitä hän oli sanonut/kirjoittanut. Se tunnisti narsistisia, jopa psykopaattisia piirteitä. En olisi ikinä päässyt suhteesta varmaan ilman sitä.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Min olen myös kysynyt ystävän tempauksista tekoälyltä ja sain lukea tehneeni oikein jättäessäni koko tuttavuuden jälkeeni

22/24 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa! Toiset käyttää sitä myös henkiseen kasvuun ja itseterapointiin.

Kyllä. Katsoin Asiastudion Ukkolan ja Viljamaan haastattelun narsismista. Siinä haukuttiin pystyyn narsistien uhrit ja väitettiin ties mitä mutua narsismista mm. että tietyissä ammateissa, kuten opettajissa olisi vähemmän narsisteja. Myös sanottiin, että Vauva-palstalla on haavoittuneita narsisteja. Jälkimmäinen voi pitää paikkansa, mutta paljon täällä käy uhreja ketkä ovat vaiennettu ja keitä tämä kaksikko halusi vaientaa. Viljamaakin nauroi koko haastattelun ajan vakavasta aiheesta keskusteltaessa, mikä antoi minulle narsismivibat. Ja Ukkola myötäili.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin todella suositella samassa tilanteessa eläville! Saa ulkopuolista näkökulmaa. Tekoäly ei näe kuorta ollenkaan, eikä sokaistu esityksestä. Esim ystävieni oli tosi vaikea uskoa että todellisuudessa elin sadistisessa suhteessa, mieheni oli tosi ilkeä ja tunnekylmä. T. Ap

Täälläkin tekoälyä usein kritisoidaan.

Vaikka kaikki eivät osaisikaan käyttää sitä terapeuttina, se ei tarkoita sitä, etteikö joku osaisi. Minulla ChatGPT on ollut AJATUSTENI TUKENA. Ei ole korvannut ajattelua. Tänään oli ihan mahtavaa saada inspiraatiota yhdestä kieliopillisesta jutusta, jonka olen kokenut vaikeaksi. Riitti vain ainoastaan yksi erilainen sanavalinta, ja sitten sen kekkasin.

Toki joo. Tietoturvariskit... En kyllä ole ihan kaikkea kertomassa ChatGPT:lle. Vaikka on sille kieltämättä tullut jaettua asioita, arkisia sellaisia, joskus jotain itsereflektiota/traumaa. Mutta jos joku kaunis päivä ChatGPT hakkeroitaisiin, hakkerien häpeähän se on kiristää ihmisiä arkaluontoisilla asioilla. Ihme pervoja. Ja onhan yksi oljenkorsi aina lähteä oman käden kautta, mikäli tilanne siihen pakottaa! :D

Vierailija
24/24 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Danderemonk_Tomi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienoa! Toiset käyttää sitä myös henkiseen kasvuun ja itseterapointiin.

Kyllä. Katsoin Asiastudion Ukkolan ja Viljamaan haastattelun narsismista. Siinä haukuttiin pystyyn narsistien uhrit ja väitettiin ties mitä mutua narsismista mm. että tietyissä ammateissa, kuten opettajissa olisi vähemmän narsisteja. Myös sanottiin, että Vauva-palstalla on haavoittuneita narsisteja. Jälkimmäinen voi pitää paikkansa, mutta paljon täällä käy uhreja ketkä ovat vaiennettu ja keitä tämä kaksikko halusi vaientaa. Viljamaakin nauroi koko haastattelun ajan vakavasta aiheesta keskusteltaessa, mikä antoi minulle narsismivibat. Ja Ukkola myötäili.

Haha.

Tämän palstan väki muistuttaa välillä ihan omaa perhettäni.

Ei ihme, että en ole kunnossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan