Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllähän sen jokainen tietää: Myyrmanni on paras kauppakeskus

Vierailija
10.01.2026 |

Tänne tullaan läpi Suomen! Hit kommer man från hela Finland! Ja sillä sipuli. Och därmed lök.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli se joskus 90-luvulla.

Ei vaan 9.10.2002, 19:35

Vierailija
22/43 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli se joskus 90-luvulla.

Ei vaan 9.10.2002, 19:35

Tarkista päiväys. 11.10.2002

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää nuo uutisoidummat tapahtumat jättävän itäkeskuksen ja sellon muut tapahtumat varjoon. Eikä kukaan taida huomata, että Kuopion miekkaisku tapahtui myös kauppakeskuksessa sijaitsevassa oppilaitoksessa?

Mä luulen, että jos objektiivisesti arvioisi lukematta yksittäisten tapausten uutismillimetrien määrää, aseellisten ryöstöjen, tappeluiden ja muiden vakavien häiriöiden lukumäärällään Helsingin itis kipuaa kärkeen ja Sello ehkä hyväksi kakkoseksi.

Vierailija
24/43 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttää nuo uutisoidummat tapahtumat jättävän itäkeskuksen ja sellon muut tapahtumat varjoon. Eikä kukaan taida huomata, että Kuopion miekkaisku tapahtui myös kauppakeskuksessa sijaitsevassa oppilaitoksessa?

Mä luulen, että jos objektiivisesti arvioisi lukematta yksittäisten tapausten uutismillimetrien määrää, aseellisten ryöstöjen, tappeluiden ja muiden vakavien häiriöiden lukumäärällään Helsingin itis kipuaa kärkeen ja Sello ehkä hyväksi kakkoseksi.

Mä en ole käynyt itiksessä tai Kuopiossa autolla. Pääseekö niissä hyvin ostoskassin kanssa takaisin autolle?

Vierailija
25/43 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole käynyt itiksessä tai Kuopiossa autolla. Pääseekö niissä hyvin ostoskassin kanssa takaisin autolle?

Itiksessä siihen parkkihalliin taisi päästä hyvin, mutta kun huomioi kauppakeskuksen laajuuden, saattaa siinä tulla kävelymatkaa. Kuopion kauppakeskuksessa en ole käynyt.

Vierailija
26/43 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Citymarket on aivan surkea, vanhaa tavaraa myynnissä, päiväys menny jo, on ollut useita kertoja myynnissä ja osalle henkilökunnasta asiakaspalvelu on täysin vieras käsite.Jumbon Citymarket on ihan eri luokkaa, siellä on parempi asiakaspalvelu, eivät myy vanhaa margariinia, makkaraa, pizzoja.

Vierailija
27/43 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itiksessä siihen parkkihalliin taisi päästä hyvin, mutta kun huomioi kauppakeskuksen laajuuden, saattaa siinä tulla kävelymatkaa. Kuopion kauppakeskuksessa en ole käynyt.

Itiksessä on kantajat jeesaamassa.

Vierailija
28/43 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyrmanni on suomen surkein kauppakeskus, oven edustat täynnä öriseviä juoppoja ja sisään kun menet vaikuttaa siltä kun olisit Afrikassa, kauhea älämölö, penkit täynnä näitä elättejä ja rullaportaat ollut rikki kohta puoli vuotta eikä siellä ole edes juuri mitään palveluita.

Vierailija
29/43 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuopiossa hyvin paljon vereviä ihania naisia ja ovat halukkaita toisin kun  Myyrmannissa.

Vierailija
30/43 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin Citymarket on aivan surkea, vanhaa tavaraa myynnissä, päiväys menny jo, on ollut useita kertoja myynnissä ja osalle henkilökunnasta asiakaspalvelu on täysin vieras käsite.Jumbon Citymarket on ihan eri luokkaa, siellä on parempi asiakaspalvelu, eivät myy vanhaa margariinia, makkaraa, pizzoja.

Jumbossa on suurimmat kertaostokset,pysykää persaukiset ja hengailijat poissa jaloista,teille on muita tarjolla.

Vierailija
31/43 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jumbossa on suurimmat kertaostokset,pysykää persaukiset ja hengailijat poissa jaloista,teille on muita tarjolla.

Juuri näin,minäkin ajelen mercedeksellä jumboon ja ostan neljää eri leikettä,toivotan kaikille muillekkin vauraille loisteliasta pääsiäistä.

Vierailija
32/43 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi saada Suomeenkin kauppakeskukset, mihin on esimeriksi 50€ sisäänpääsymaksu, minkä saa hyvitettyä poistuessaan, jos on ostanut yli tuolla summalla asioidessaan. 

Pitäisi teinit, seurueet ja muut epätoivotut poissa. 

Vierailija
33/43 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin,minäkin ajelen mercedeksellä jumboon ja ostan neljää eri leikettä,toivotan kaikille muillekkin vauraille loisteliasta pääsiäistä.

Kyllä Tammiston CM on se Oikea paikka meille, joiden ei tarvitse laskeskella ostoston hintaa pitkin kauppareissua. 

Menivät vain sillä halliprojektillaan pilaamaan paikan. En minä ainakaan halua kierrellä pitkin parkkipaikkaa vapaata ruutua etsimässä. 

Olisi edes valet-pysäköintimahdollisuus laitettu täksi aikaa.

Vierailija
34/43 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Vantaan Mogadishusta puhutaan niin...

tai Myyrmanskista niin...

Vierailija
35/43 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumbo on heittämällä paras

Vierailija
36/43 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itäkeskus oli aikanaan ok, kun suurin osa liikkeistä oli siinä pienehköllä alueella metrosta tai siitä parkkitalosta metron yllä/vierellä. Nyt on prismaa jonne pitää kävellä pitkä matka ulkokautta (tai mennä autolla), tai citymarkettia joka sekin siirtyi kait jotain 100m kauemmas entiseltä paikalta vaikka sinne voiki kävellä sisätiloja pitkin. Ja ikuinen remontti siinä välisillalla ja sen välillä olevissa kauppatiloissa eli tyhjää ja tyhjää joka puolella remonttikohdassa. 

Vierailija
37/43 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itäkeskus oli aikanaan ok, kun suurin osa liikkeistä oli siinä pienehköllä alueella metrosta tai siitä parkkitalosta metron yllä/vierellä. Nyt on prismaa jonne pitää kävellä pitkä matka ulkokautta (tai mennä autolla), tai citymarkettia joka sekin siirtyi kait jotain 100m kauemmas entiseltä paikalta vaikka sinne voiki kävellä sisätiloja pitkin. Ja ikuinen remontti siinä välisillalla ja sen välillä olevissa kauppatiloissa eli tyhjää ja tyhjää joka puolella remonttikohdassa. 

Itis menetettiin 00-luvulla. Se on nyt vähän kuin Karjala. 

Vierailija
38/43 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi saada Suomeenkin kauppakeskukset, mihin on esimeriksi 50€ sisäänpääsymaksu, minkä saa hyvitettyä poistuessaan, jos on ostanut yli tuolla summalla asioidessaan. 

Pitäisi teinit, seurueet ja muut epätoivotut poissa. 

Pitäisi olla pääsy vain suomalaisille, suomen kansalaisille jotka osaa puhua suomea, voisi olla klubi vain jäsenille, vain klubikortilla pääsy sisään.

Vierailija
39/43 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen historia kertoo, ettei sinne tarvitse astua jalalla.

Vierailija
40/43 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyrmanni on niin hyvä kauppakeskus, että sinne tullaan ulkomailta saakka. Aina Afrikasta asti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän