Kyllähän sen jokainen tietää: Myyrmanni on paras kauppakeskus
Tänne tullaan läpi Suomen! Hit kommer man från hela Finland! Ja sillä sipuli. Och därmed lök.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Oli se joskus 90-luvulla.
Ei vaan 9.10.2002, 19:35
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli se joskus 90-luvulla.
Ei vaan 9.10.2002, 19:35
Tarkista päiväys. 11.10.2002
Näyttää nuo uutisoidummat tapahtumat jättävän itäkeskuksen ja sellon muut tapahtumat varjoon. Eikä kukaan taida huomata, että Kuopion miekkaisku tapahtui myös kauppakeskuksessa sijaitsevassa oppilaitoksessa?
Mä luulen, että jos objektiivisesti arvioisi lukematta yksittäisten tapausten uutismillimetrien määrää, aseellisten ryöstöjen, tappeluiden ja muiden vakavien häiriöiden lukumäärällään Helsingin itis kipuaa kärkeen ja Sello ehkä hyväksi kakkoseksi.
Vierailija kirjoitti:
Näyttää nuo uutisoidummat tapahtumat jättävän itäkeskuksen ja sellon muut tapahtumat varjoon. Eikä kukaan taida huomata, että Kuopion miekkaisku tapahtui myös kauppakeskuksessa sijaitsevassa oppilaitoksessa?
Mä luulen, että jos objektiivisesti arvioisi lukematta yksittäisten tapausten uutismillimetrien määrää, aseellisten ryöstöjen, tappeluiden ja muiden vakavien häiriöiden lukumäärällään Helsingin itis kipuaa kärkeen ja Sello ehkä hyväksi kakkoseksi.
Mä en ole käynyt itiksessä tai Kuopiossa autolla. Pääseekö niissä hyvin ostoskassin kanssa takaisin autolle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole käynyt itiksessä tai Kuopiossa autolla. Pääseekö niissä hyvin ostoskassin kanssa takaisin autolle?
Itiksessä siihen parkkihalliin taisi päästä hyvin, mutta kun huomioi kauppakeskuksen laajuuden, saattaa siinä tulla kävelymatkaa. Kuopion kauppakeskuksessa en ole käynyt.
Näistä Iso Omenassa ja Valkeassa molemmissa vaksit on olleet vahvassa roolissa. Valkeasta Stubb palkitsi sivullisia, mutta myös vahtimestarit saivat huomiota kiitosta. Iso Omenassakin vartijat olivat huomion keskipisteinä, mutta he olivat ne tekijät joiden vuoksi kauppakeskus pääsi otsikoihin. Varmaan saaneet myös jonkinlaista päänsilitystä kauppakeskuksen johdolta?
Oscar Wilden sanoin: "On vain yksi asia maailmassa, joka on pahempi kuin se, että sinusta puhutaan, ja se on se, ettei sinusta puhuta."