Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaisiko joku aloittaa aloittaa mielenosoitusliikkeen nimeltä "No More Trump"?

Vierailija
10.01.2026 |

Itsestäni ei käynnistämiseen ole, mutta uskoisin, että jos se saisi tarpeeksi näkyvyyttä, saattaisi se jopa levitä ympäri maailman ja jos ei muuta niin menisi ainakin selvä viesti herralle itselleenkin. 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pliis joo. 

Vierailija
2/6 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku muu . . . huoh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laittanut tulille tosenlaisen liikkeen. Kyselyä on tullut ihan peevelisti. Työnimenä on : meille oma Trump. 

En olisi uskonut , että kristillisoikeistolainen ajatus saa näin paljon kannatusta. Hauskinta tässä on se, että kukaan ei halua vuotaa tätä medialle.  

Muutama todella nimekäs, aiemmin politiikassa mukana ollutkin, on ottanut yhteyttä.

Vierailija
4/6 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siellä on jo sellasia, esim. No kings. Mutta toki voit alottaa uudenkin, eipä sillä.

Vierailija
5/6 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta minä voisin aloittaa mielenosoituksen, No more Woke. 

Vierailija
6/6 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen laittanut tulille tosenlaisen liikkeen. Kyselyä on tullut ihan peevelisti. Työnimenä on : meille oma Trump. 

En olisi uskonut , että kristillisoikeistolainen ajatus saa näin paljon kannatusta. Hauskinta tässä on se, että kukaan ei halua vuotaa tätä medialle.  

Muutama todella nimekäs, aiemmin politiikassa mukana ollutkin, on ottanut yhteyttä.

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣