Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

****ELOISAT torstaihin****

26.04.2007 |

kiirus,palaan :)

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi ihimisellä olla näin " kiire" koko ajan, vaikkei mittään teekkään??? Siis musta tuntuu et aina on kiire, mut loppujen lopuksi en kuitenkaan oikeesti mittään saa aikaseksi..

Voi vitsi ERIA noita sun juttuja.. :))

VAPPUa ei meillä juhlita.. Ei nyt sentään, kai mies ja lapset jotain juhlii, mä oon töissä aaton 18-4.30 ja vappupäivänä 12-22, ettei liikoja juhlittua tuu...

Taas ukko kyylää tossa niskassa et pääsis koneelle tekeen työhommia, joten pakko vissiin päästää...

Calathea ja Aava 28.08

Vierailija
22/23 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai mikä tämä on.. Justiin luin eilisen pinon loppuun ja nyt tämän päivän kanssa ja ainoa juttu minkä muistan, oli, että Eria oli lähteny Ruåttiin reissulle......

Sori, vetoan tähän urgammaliin :)

Syyyvähengenveto.. ja sitten noista 8 kk neuvolalääkärihässäköistä: on se vaan tässä maassa kummallisella tavalla jaettu nuo viisaat lääkärit ja lääkärinhoitajat, näköjään. Ei voikkun ihmetellä! Tänään kävin tuon Aleksin kanssa eka neuvolantädillä ja siitä sitte lääkärin pakeille ja koko touhuun meni 22 minuuttia.

Otettiin paino (9800), pituus (76,1), pää oli jotakii en nyt muista. Löin tädille listan käteen johon olin kirjottanu kaikki raaka-aineet mitä tähän mennessä on syöty. Täti sanoi että hyvähyvä. Kehui Aleksin kahta nököä. Neuvolantäti kysyi notta montako D-tippaa pikku-ukko saa ja sitte sanoi että sitä " oikeaa" maitoa saa alkaa antaa kun tulee lähemmäs yhtä vuotta. Muistutti, että pitkälle pojalle kuten Aleksi niin on tuo maito tärkiää ja tipat kanssa. Eiku vaippa takasi, rytkyt niskaan ja lääkärisedälle.

Käsipäivää isille jä äidille. Setä katto korvat ja nielun, kuunteli keuhkot ja kokeili kellipussit. Kysyi notta onko meillä tarpeeksi rasvoja siihen atopiaan, sanottiin, että juu.

Ja siinä kaikki. Vaippatakasi ja vaatteet päälle.

Meiltä ei kukaan kysynyt, istuuko, käveleekö, heittääkö voltteja, puhuuko kielillä tai ollenkaan, antaako / ottaako leluja, eikä mitään muutakaan. Höh.

Ei sillä, minä oon kyllä ihan tyytyväinen ;)

Huhtille oikeesti sympatiahalit tuosta teidän neuvolareissusta - tuu tänne meillepäin neuvolaan enskerralla, jooko?

Nyt väsyttää....

*haukotteleeeee* nallu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lukkeekohan tätä enää kukaa mut oli pakko laittaa viestiä kun JAMSSA mainitsi tuosta PUHEESTA. Oliskohan sitten jotakin yhteistä meitin kuopuksen kanssa joka itkiessään huus sillon ihan pikkuruisena että EMMÄÄ EMMÄÄ!! Että tietysti sen puhe oli jo kehittynyt niin pitkälle että tarkoitti sillä ' en mä' .

No just...

nyt pehkuihin.

tuuli ja Elisander 2308

jamssa:

Mutta meidän esikoinen vetää pohjat. Sen ekat sanat tuli jo alle 1kk iässä. Se nimittäin itkiessään huusi aina ENNÄÄ, ENNÄÄ! Eli siis sillä tuli kyyneleitä ja siksi se ei nähnyt. Pistäkää paremmaksi!!!!!!!!!!!!!!

Jamssa kera tyrmäävän tytsyn