Haha! Naurattaa näin lämpimästä Teslasta katsottuna kun naapuri raappaa vanhan volvonsa ikkunoita
Varmaan keittää kahvinsakin vielä moccamasterilla. Kiva naapurusto kun köyhiä ja yksinkertaisiakin lähettyvillä joille saa naureskella joka päivä!
Kommentit (79)
Vierailija kirjoitti:
Tuttavan Teslan ovet eivät aukea pakkasella. Oma 15v vanha, luotettava Corolla toimii kuin junan vessa.
Ja sivulla 3 keskusteluun saapui päivystävä tojotamies. Ihan mikä tahansa autokeskustelu niin tojotamies on aina paikalla :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuttavan Teslan ovet eivät aukea pakkasella. Oma 15v vanha, luotettava Corolla toimii kuin junan vessa.
Ja sivulla 3 keskusteluun saapui päivystävä tojotamies. Ihan mikä tahansa autokeskustelu niin tojotamies on aina paikalla :D
Ja sinä myös :D
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei oo vanhaa volvoa valitettavasti. Mutta ajatuksena erityisen hieno. Pieni tupakanhaju, vaaleat samettipenkit, vähän höyryää hengitys sisällä, diesel tietty.
Harmi kun työni Helsingin keskustassa ei houkuttele auton käyttöön. Olisi hauska mennä sinne kaikkien kollegojen teslojen joukkoon. Siellä ainakin ymmärtäisivät että ahaa joku jolla on rahaa voi valita toisin.
Älä vie autoasi sinne. Siellä kun yksikin Tesloista syttyy tuleen ja räjähtää, menee sunkin auto turhaan siinä.
Naurattaa aina katsoa kun tesla lämpenee vähän liikaakin xD
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se hymy hyytyy, kun lähdet ajelemaan tällä pakkasella. Alkaa auto 10 min päästä ilmoitella että sähköä kuuluu liikaa. Ensin joudut sulkemaa radion, sitten lämmitys pois ja siitä järjestyksessä loputkin toiminnot pois. Lopulta ajelet hiljaa viileässä autossa ja vaan toivot et sähköä riittää perille. Että on tosi mukavaa. Samaan aikaan bensa ja diesel autot ajaa ohi lämpimässä autossa, eikä tarvitse pelätä jättääkö rotisko hetken päästä siihen.
Nimim. kokemusta on
Varmasti on kekemusta. Homoilusta.
Vierailija kirjoitti:
Näin on. Ärsyttää parkkihalleissa kaikki polttomoottori käristelijät. Voisivat jättää ulos parkkiin ja parkkihallit ainoastaan sähköautoille. Saisi enemmän latauspaikkojakin. Kuitenkin kohta pelkästään sähköautoja kun se viimeinen vastarannan kiiski diisel pena vaihtaa sähköiseen menopeliin. Sama ajaa jo tässä vaiheessa käristelijät ulkotiloihin. Ei oikee nappaa hengitellä suljetussa hallissa jotain diiselin pienhiukkasia.
Eikö sitten melkein kaikki talot syttyisi palamaan jos kaikkien kellaritiloissa on näitä aikapommeja?
Oikeassa sähköautossa on kiinteän olomuodon akku, kaikki muut ovat täysin vanhanaikaisia köyhien laitteita, jotka joutavat parin vuoden sisällä romukoppaan, kun koko latausjärjestelmä on vaihtumassa.
Se 20-30v vanha Volvo, Mersu ja Toyota kulkee toisetkin 20 vuotta toisin kuin Tesla josta hyytyy akku jo 10 vuoden iässä.
Sähköautot ei ole tulevaisuus vaan itsemurha
Vierailija kirjoitti:
Se 20-30v vanha Volvo, Mersu ja Toyota kulkee toisetkin 20 vuotta toisin kuin Tesla josta hyytyy akku jo 10 vuoden iässä.
Ruosteen raiskaamia romuja ne on jo 30v iässä että ei mene enää 20v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sähköauto jo 10v jälkeen, kun ei sitä ole alunperinkään tehty kestämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on uutena ruostesuojattu niin eivät kovin herkästi ruostu ja varsinkin tuon ikäiset Volvot on parhaiten galvanoituja autoja. Katsokaapa ruoste-estokeskuksen sivuja niin uusista autoista puuttuu tehtaan suojaus kokonaan ja pohjaa peittää vielä huopa joka lahottaa auton pohjan puhki 10v iässä. Hauskinta tässä oli että ainut auto missä on nykyään hyvä suojaus oli Dacia koska ei ole näitä huopia/muoveja pohjassa.
Taidanpa lähteä kaupoille. Skoda Octavia VRS on nyt ollut esilämmityksessä 1,5 tuntia. Ei tarvii millään patteriautolla homostella.
Tuli ajettua eilen 742km Teslalla. Matkan varrelle oli jäänyt 3 autoa, joista jokainen polttomoottorilla. Näyttivät olevan kylmissään ja ikkunat huurussa, mutta enpä viitsinyt pysähtyä koska selvästi heikompiälyisiä. Sen verran avasin ikkunaa että kysyin sisälämpötilaa, joka oli kaikilla -27, kerroin että minulla +22 ja näytin peukkua.
Vierailija kirjoitti:
Jaa, minulla ainakin defa ajastimella sulattaa ikkunat ja on mukava istahtaa lämpimään autoon. Sähköautistit hehkuttaa tuota ominaisuutta ihan kuin olisi jotenkin maata mullistava keksintö :D
Defa ajastimella on kyllä ihan viime vuosituhatta. Kyllä auto pitää saada lämpimäksi mistä vain kun painaa puhelimen äppistä nappia. Esimerkiksi jos on kyläilemässä, liityntäparkissa tai pitkään ollut ostoksilla, niin ei ajastimet ja tolppaa ole. Tai jos kotona vaikka tulee ex- tempore kauppaan lähtö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, minulla ainakin defa ajastimella sulattaa ikkunat ja on mukava istahtaa lämpimään autoon. Sähköautistit hehkuttaa tuota ominaisuutta ihan kuin olisi jotenkin maata mullistava keksintö :D
Defa ajastimella on kyllä ihan viime vuosituhatta. Kyllä auto pitää saada lämpimäksi mistä vain kun painaa puhelimen äppistä nappia. Esimerkiksi jos on kyläilemässä, liityntäparkissa tai pitkään ollut ostoksilla, niin ei ajastimet ja tolppaa ole. Tai jos kotona vaikka tulee ex- tempore kauppaan lähtö.
Ootko sä joku köyhä maalainen, joka joutuu jättämään auton johonkin liityntäparkkiin kaupungin ulkopuolelle?
Minä ajan auton lämpöiseen talliin aina ostoksille mennessä. Kyläilemään menen taksilla, jos ei perillä saa autoa kunnolliseen säilöön. Kotona auto odottaa lähtöä lämpöisessä tallissa. Puhelimesta en halua olla riippuvainen, se on sitten järjenköyhyyttä, jos sitä täytyy koko ajan näpelöidä.
Ja mua naurattaa kun sähkövatkainkuskit istuu huoltamolla pari tuntia odottamassa, että saavat sähköä sen verran, että pääsee seuraavalle pistokkeelle. Mä tankkaan parissa minuutissa seuravalle 1000 km aineet.
Eli olet köyhä? Minä hain kaupassa käydessä tankin täyteen bensaa, meni 189e. Ei tunnu missään.