Etsin ihan tavis miestä 180 cm pitkä (ei alle!), palkkaa 5k per kk, sinkku, urheilullinen muttei bodari, akateeminen!
Ei löydy 35+ akateemiselle naiselle millään miestä
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Aloittajan kuvaksen kaltainen 35+ mies katselee parisuhteen kaksikymppisiä
Ja parikymppiset pitkät akateemiset katsoo meitä +35 naisia mmmmm 🤤
Olen 170 senttinen, työtön, tuloina Kelan tuet, tykkään penkkiurheilusta, mahaa löytyy ja voitin paikallisen pubin karaoke-mestaruuden 2012.
Kerro itsestäsi jotain. Kuppikoko, onko timmi perse tai löytyykö posliini? Ota yhteyttä niin katstotaan onko sinussa mitään ainesta vaimoksi.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen kaikkea noita ja lisäksi johtavassa asemassa ja eläinrakas. Mutta olen kalju, eli arvoton :(
Aliexpressistä saa hyviä peruukkeja muutamalla eurolla.
Vierailija kirjoitti:
Brutt vai netto yli 5 k?
Palkasta puhutaan aina bruttopalkkana
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen 170 senttinen, työtön, tuloina Kelan tuet, tykkään penkkiurheilusta, mahaa löytyy ja voitin paikallisen pubin karaoke-mestaruuden 2012.
Kerro itsestäsi jotain. Kuppikoko, onko timmi perse tai löytyykö posliini? Ota yhteyttä niin katstotaan onko sinussa mitään ainesta vaimoksi.
Voi teitä mammoja.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö olla vielä eläin- ja lapsirakas? Entä remonttitaitoinen?
Olen eri, mutta miksi ajatellaan, että naiset toivoisivat remonttitaitoista miestä? Mieluummin viettää kivaa aikaa oman kumppanin kanssa ja palkkaa remonttifirman tekemään ne remontit. Eiköhän 5000 kuukausituloilla se onnistu, niin ei ole pakko ankeasti tehdä remontteja itse.
Vierailija kirjoitti:
Häntä ei sitten haittaa lapsettomaksi jääminen? Toki saa katsella vaikka hautaan asti, että ei sillä. Mutta ikävää jos sitten 45+ ikäisenä muuttuu ääni kellossa ja alkaa harmittaa kun lapset jäivät saamatta kun ei kumppania löytynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No -35v onkin vaikea katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea uskoa että akateeminen nainen tekisi näin hölmön aloituksen.
Aloitus onkin selvästi jonkun matalasti koulutetun miehen. Vai he voivat olla niin tyhmiä, että luulevat olevan vaikea löytää aloituksessa kuvattua miestä. Just sellaisiahan tulee ovista ja ikkunoista, mutta kun vain nuo ominaisuudet eivät vaan ole ne, jotka herättävät kiinnostuksen... Nimenomaan akateemiset etsivät yleensä aika vahvaa henkistä kohtaamista. Vain matalasti koulutetut luulevat, että muillakin kriteerit menevät helposti mitattavissa suureissa, kuten hiusten pituus, ihmisen pituus, paino, palkka, ja vain matalasti koulutettujen käsitys harrastuksista on pelkkä urheilu.
Vierailija kirjoitti:
Siinä kun etsit. Noilla spekseillä mies saa jo parikymppisen ulkomaalaisen naisen, eikä vilkaisekaan sinua.
Juujuu, kaikilla akateemisilla miehillä on vaimot kehitysmaista. Eiku miten päin se menikään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Akateeminen pitkä nainen on liian pelittava?
amis-mies on liian pelottava?
Ei vaan liian tylsä. Ja todennäköisemmin hänellä on tiettyjä ei-toivottuja ominaisuuksia.
t. Eri
Vierailija kirjoitti:
Eli jo hedelmällisen iän ylittänyt luuska etsii tasokasta miestä.
Turha toivo.
Aivan, yli 30-vuotiaat naiset ovat ongelmajätettä, ja 99% miehistä tyytyy. Eli, taas kerran, hyvät siskot, hankkikaa itsellenne hyvä ammatti ja toimeentulo. Oma tupa, oma lupa. Näitä luuskittelijoita ei elämäänsä tarvitse kukaan. Ja, eiväthän nämä miehet lapsia halua, se on vaimon projekti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häntä ei sitten haittaa lapsettomaksi jääminen? Toki saa katsella vaikka hautaan asti, että ei sillä. Mutta ikävää jos sitten 45+ ikäisenä muuttuu ääni kellossa ja alkaa harmittaa kun lapset jäivät saamatta kun ei kumppania löytynyt.
Eikö sitten voi ottaa sen 35+ naisen joka haluaa lapsia
Pitiuden ja sinkkuuden suhteen on runsaasti tarjontaa. Akateemisia löytyy vähän vähemmän. Ja vähiten kova palkkaisia ja fittejä. Sitten kun nuo kaikki vaatimukset laskee yhteen niin valinnanvaraa ei jää kovin paljon. Mitä jos se ainoa match onkin kuspää? Parempi olla yksin.
Mutta provohan tämä.
Vierailija kirjoitti:
Olen itse koulutukseltani tekniikan tohtori ja minulle tärkeää naisessa on muodot. Näin on aina ollut. Etsin muodikasta naista, en akateemista naista. Tykkään siitä, että nainen on naisellinen.
Miksi miehet ei pidä itsestään huolta!
Ärsyttää kun miesmarkkinat niin surkeat Suomessa