Ostin pojalle sähkökitaran joululahjaksi.
Kommentit (48)
Voisiko kilttipojasta tulla tällä tavoin j ä n n ä? 🥺
Vaikea on sähköskitta hallita ettei kuullosta kissanrääkkäämiseltä mutta hiton hauskaa alkaa olemaan haskassa.
Ei siinä koskaan ns valmiiksi tule. Elinikäinen oppiminen.
Sähkökitara jo hiukan kielletty tietyillä nuorison radiokanavilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea keksiä mitään stereotyyppisempää. Kas, kun et hankkinut jalkapalloa.
Mitä sanot sitten, kun poika tienaa miljoonia musiikillaan ja on yksi arvostetuimmista kitaristeista?
Kuinkas monta suomalaista tällaista kitaristi tunnet? NHL-miljonääriksikin on todennäköisempää edetä kuin miljonäärikitaristiksi. Saati sitten yhdeksi arvostetuimmaksi kitaristiksi.
Muistithan myös nuotit ja kuulokkeet.
Vierailija kirjoitti:
Tulee todenäköisesti sama tilanne kuin mun nokkahuilun soitolle - mur..h...aan ihmisiä soitolani ennen kuin osaan tuottaa jotain järkevää......
Ei kai se niin paha, jos ei volyymi nouse liian korkealle. Älä omaa kuuloasi pilaa myöskään.
Vierailija kirjoitti:
Paras lahja ikinä.
t. Kitaristi
Miksi sen sähköinen pitää olla?
Itseasiassa sähkökitara on hiljaisempi kuin akustinen. Vahvistimesta voi säätää vaikka kuinka särölle, mutta volume on silti tosi pieni. Akustisesta lähtee kova ääni jos innolla räimii. Plus siihen vahvistimeen voi kytkeä luurit tarvittaessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sähkökitara on ok hankkia. Älä vain osta vahvistinta ennen kuin osaa soittaa edes siedettävästi. Kyllä sitä sähkökitaraa voi ilmankin rämpyttää ja itse kuulee miltä soitto kuulostaa.
Olen eti mieltä. Vahvistimia saa hyvin käytettynä ja on olemassa sellaisia pienikokoisia yksinkertaisia aloittelijalle sopivia.
Kyllä sen pitää Marsu olla! Ja sen verran tehoa että housunpuntit lepattaa.
Vierailija kirjoitti:
Muistithan myös nuotit ja kuulokkeet.
Kunnon marsu pitää olla eikä mitkään kuulokkeet. Naapuritkin haluaa kuulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sähkökitara on ok hankkia. Älä vain osta vahvistinta ennen kuin osaa soittaa edes siedettävästi. Kyllä sitä sähkökitaraa voi ilmankin rämpyttää ja itse kuulee miltä soitto kuulostaa.
Olen eti mieltä. Vahvistimia saa hyvin käytettynä ja on olemassa sellaisia pienikokoisia yksinkertaisia aloittelijalle sopivia.
Kyllä sen pitää Marsu olla! Ja sen verran tehoa että housunpuntit lepattaa.
Vierailija kirjoitti:
Sähkökitara jo hiukan kielletty tietyillä nuorison radiokanavilla?
Perhana nyt kun mainitsit - biznes musakki rules : (
enpä radiota jaksa kuunnellakkaan
Ja nuorelle kitaristille 'power chordit' haltuun, ei ne moni "starakaan" monimutkaisia sointuja soita. No enempi fuusio ja jazz heebot, mutta ne onkin sitten 'sairasta' porukkaa ; ) ja elinikästä oppimista kuten joku mainitsi
Speedystä ja Sakusta tuli jostain syystä mieleen että on tärkeintä ettei tee virheitä : D
Iso Pebe on kyllä aliarvostettu tomittaja!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko olet kyllästynyt aiheuttamaansa meteliin?
Sähkökitaraa voi soittaa hyvin kuulokkeilla
Minä olen aina soittanut kitaraa käsilläni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea keksiä mitään stereotyyppisempää. Kas, kun et hankkinut jalkapalloa.
Mitä sanot sitten, kun poika tienaa miljoonia musiikillaan ja on yksi arvostetuimmista kitaristeista?
Kuinkas monta suomalaista tällaista kitaristi tunnet? NHL-miljonääriksikin on todennäköisempää edetä kuin miljonäärikitaristiksi. Saati sitten yhdeksi arvostetuimmaksi kitaristiksi.
Hän on sitten ensimmäinen lajiaan!
Vierailija kirjoitti:
Voisiko kilttipojasta tulla tällä tavoin j ä n n ä? 🥺
Voi. Moni on aloittanut kitaran soiton sen vuoksi, että naisia on jonoksi asti, jos tulee suosituksi.
Tulee todenäköisesti sama tilanne kuin mun nokkahuilun soitolle - mur..h...aan ihmisiä soitolani ennen kuin osaan tuottaa jotain järkevää......