Ostin pojalle sähkökitaran joululahjaksi.
Kommentit (48)
Joko olet kyllästynyt aiheuttamaansa meteliin?
Kiva! Kai on hyvä kitara? Soitteleeko paljon ja miten sun hermot?
Oon tosi onnellinen, kun vanhemmat antoi mun paukuttaa rumpuja ja rämpyttää kitaraa kotona suht vapaasti, toki aikojen ja rajojen puitteissa, monen kotona ei sais "mekkaloida".
Vaikea keksiä mitään stereotyyppisempää. Kas, kun et hankkinut jalkapalloa.
Isona poika pääsee töihin ambulanssiin soittamaan sitä PII-PAA -ääntä jos hevi-musiikki ei elätä.
Sähkökitara on ok hankkia. Älä vain osta vahvistinta ennen kuin osaa soittaa edes siedettävästi. Kyllä sitä sähkökitaraa voi ilmankin rämpyttää ja itse kuulee miltä soitto kuulostaa.
Poika vaihtaa sen jo kohta peukkuannokseen kadulla.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea keksiä mitään stereotyyppisempää. Kas, kun et hankkinut jalkapalloa.
Mitä sanot sitten, kun poika tienaa miljoonia musiikillaan ja on yksi arvostetuimmista kitaristeista?
Vierailija kirjoitti:
Sähkökitara on ok hankkia. Älä vain osta vahvistinta ennen kuin osaa soittaa edes siedettävästi. Kyllä sitä sähkökitaraa voi ilmankin rämpyttää ja itse kuulee miltä soitto kuulostaa.
Olen eti mieltä. Vahvistimia saa hyvin käytettynä ja on olemassa sellaisia pienikokoisia yksinkertaisia aloittelijalle sopivia.
Vingutti sellaisen soolon aattoiltana että mummokin ihan ihmeissään katseli sitä vibrakangella veivaamista. Selkeästi ainesta ja mummo sanoi, että sä tuut vielä soittamaan bändissä.
Vielä puuttuu hyvää tahtoa ja kavereita.
Vierailija kirjoitti:
Merkki? Malli?
Ap onnse hullu, joka kirjoittaa vain lyhyen toteamuksen jostain tavallisesta asiasta ja siirtyy keksimään seuraavaa avausta.
Vierailija kirjoitti:
Joko olet kyllästynyt aiheuttamaansa meteliin?
Sähkökitaraa voi soittaa hyvin kuulokkeilla
Miten pitkään hän oli soittanut sitä ennen?
Mikä merkki?