Asunnossani on niin kylymä että pitää olla talvitakki, pipo ja karvalakki päässä sisällä!
eilen oli pakkasta . 33 c ulkona, nyt -26 vielä, mutta asunto on vesipattereilla lämmityksessä ja 122 neliön rivari, ilmeisesti kylymää ilmaa tulee eristyksien läpi ja vessojen tuuletuskanavista
eipä auta kuin pitää takkia päällä ja karvalakkia sisällä!
tv Andyrson
Kommentit (19)
Sinun pitää ostaa matkapattereita, lämmittävät tehokkaasti. Et tarvitse kuin pistorasian, että toimii.
Vierailija kirjoitti:
Pipo ja karvalakki?
kyllä molemmat ja päällä on jaloissa villasukat, bokserit,m pitkät alkkarit sen päällä shortsit ja vieläpä verkkarit siihenb päälle!
Olisiko jo aika laittaa lämmitys päälle?
Toimintaa ei päässä,kerta sieltäkin veri karkaa ja pää jäätyy,tarttee kaksi myssyä päähän. Hah.
Ei muuta kuin hallitukselle viestiä, että pitäisi tehdä eristysremontti. Aloittakaa vaikka yläpohjan eristyksestä.
Vierailija kirjoitti:
Hulluja on näköjään monenlaisia
Aloittajan asunto on kylmä. Mikä hänestä tekee hullun?
Minä löhöän sohvalla kalsareissa ja on melkeinpä kuuma. ILP tohottaa kuumaa ilmaa katon rajassa ja patterit hohkaa maalämpöä. Tarkenee kyllä toista sataa vuotta vanhass hirsitöllissäkin, vaikka lattianrajasss nurkassa vesi jäätyy ja lumi sulaa katolta, kun on niin harva mökki.
Mun pitäisi kanssa ostaa semmonen lisäpatteri. Välillä mullakin legginssit ja verskat siihen päälle, parit sukat ja pari puseroa päällekkäin.
Asun meren rannalla ja tuolta mereltä aina tuulee, joten tunkee sitä kylmää sisään. Mutta ei mulla siis mitään hätää ole. Osaan tarvittaessa laittaa vaikka neuletakinkin päälle.
Muutoin on ihanaa asua meren äärellä, mutta tuo kylmä tuuli on se haitta, joka vaan täytyy kestää, kun tässä rannalla halunnut asua.
N54
Vierailija kirjoitti:
Ei muuta kuin hallitukselle viestiä, että pitäisi tehdä eristysremontti. Aloittakaa vaikka yläpohjan eristyksestä.
paskat kun ilmat laihtuupi niin kaikki ok ja voin muutennin mennä kelasossun rahoilla vilvoittelemaan Aasiaan kevääksi
tv Andy
Laita kahdet villasukat, uloimmaisten sisälle kenkien villapohjalliset. Lisäksi istu styrox-levyn päälle.
Vierailija kirjoitti:
Venäjän hallitukselle siis ap.n tapauksessa.
sama täällä EU tuhosi kaiken energiapolitiikallaan
ja sähköyhtiöiden kartellit ovat toinen tuhoaja Suomessa
EU ja ko. kartellit on pahin uhka kaikelle Suomessa ja pitäisi ajaa alas heti
Termostaatista lisää lämpöä pirttiin ja takkatuli loimuamaan.
Sama täällä, vaikka on maalämpö...huoneet olleet kylmät. Takassa tuli päivisin melkein nonstoppina.
AP, kerro edes hiukan missä lämpöasteissa pipoa ja karvahattua pidät. 🤔
No ei se mun vika ole ettet osaa pitää lämmitystä päällä, kutsua huoltoa tai jotain. Sielläpähän takki päällä Porvoon asunnossasi.