Meidän perheen lapset ovat kauniita, ja rikkaita ja älykkäitä jo pienenä niin kuulemma äidillä on skitsofrenia, vaikka itse olen lääkäri
Jengi on kateellisia meille, ja meidän perheelle, kun ei näytetä rumilta, ja olla tyhmiä
Kommentit (12)
Joo ap mä ymmärrän. Mutta kun todellisuudessa se meni niin että sä olit potilas ja se toinen siinä huoneessa oli se psykiatri. Sulla menee nuo roolit aina välillä sekaisin kun sulla on se skistsofrenia, ei naapurillasi jota luulet vaimoksi. Ja ne lapset, voi ei, ne ovat ne naapurin koirat. Nättejä ne koirat kyllä ovat. Ja se sun kuvittelemasi rikkaus. Velat on sulla taas kääntyneet saataviksi. Sulla on ulosotossa jo useampi kymppitonni.
Vierailija kirjoitti:
Tulitko näppikselle, incelli?
Joo ja voitko mutsi tulla siivoamaan roiskeet kun mä en itse osaa vaikka olen jo täysi-ikäinen. Tuo samalla lisää käsivoidetta ja talouspaperia.
....ja sitten heräsin vuosi sitten vaihdetuista lakanoistani likainen peukaloni pyllyssäni sykkien.
Jopa on sekavaa tekstiä.
Muuten, tiedän erään psykiatrin joka on myös skitsofreenikko.
Rakastavan vanhemman mielestä omat lapset on aina niitä kaikista kauneimpia; vaikka yhteiskunta olisi erimieltä
Vierailija kirjoitti:
Rakastavan vanhemman mielestä omat lapset on aina niitä kaikista kauneimpia; vaikka yhteiskunta olisi erimieltä
Kuulostaa copelta
Tekstin tasosta päätellen...juupa juu