Juoko kukaan alkoholijuomia tänää?
Eli toisin sanoen oletko alkoholisti?
Nyt ei ole juhlapyhä?
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juon. Eilen, tänään, huomenna, aina ja ikuisesti. Aamen.
Varoituksen sana: alkoholin päivittäinen käyttäminen johtaa ennenpitkää väistämättömästi alkoholismiin.
Ei haittaa mua
Juon parasta aikaa. Itselleni jäi kotiin melkoinen sotku, jonka olisin halunnut siivota, mutta olen kiltti ja lähdin seuraksi. Kyllä ne sotkut odottaa.
Vierailija kirjoitti:
Joisin, mutta en tarkene lähteä kaupasta hakemaan. Tai siis viitsi. Laiskuus on parasta lääkettä alkoholismiin.
Eikö sitä voisi olla kotona aina hyvin varastossa. Ei niitä kuitenkaan tarvitse välttämättä juoda , jos on.
Meillä on palttiarallaa vajaa satakunta pulloa vaikka mitä alkoholia + olutlaatikot päälle. Ei silti juoda joka vkl, viikko tai kuukausi niitä. Onpahan sitten silloin, kun tekee mieli ottaa. Ei niistä päiväykset mene paitsi oluesta, mutta niissäkin suht pitkä aika .
Vierailija kirjoitti:
Aissssssaaaakeli kun kysyin neuvoa pitäisikö juoda, oli koko lanka poistettu.
Riippuu ihan siitä miksi haluat juoda.
En juo. Tipaton tammikuu. Tosin ajattelin samantien olla pääsiäiseen asti juomatta.
Ei pyhänä saa juoda! Jumala suuttuu ja heittää kivellä päähän!
Kyllä vain avasin punaviinipullon kokkailuun ja maistetaan sitä tietysti myös kun on parhaimmillaan.
Vierailija kirjoitti:
Tipaton tammikuu 🤸
Minä olen yrittänyt herkutonta helmikuuta, huhtikuuta tai heinäkuuta. Ei ole onnistunut, vaan herkuttelu on ollut joka päiväistä.
Ihme kyllä ei tee edes mieli vaikka olisikin juotavaa. Olen yrittänyt päästä eroon juomisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tipaton tammikuu 🤸
Minä olen yrittänyt herkutonta helmikuuta, huhtikuuta tai heinäkuuta. Ei ole onnistunut, vaan herkuttelu on ollut joka päiväistä.
Pikku herkuttelu tekee hyvää 😋
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tarvetta juoda.
Se ei tarkoita että olisit parempi ihminen.
Oon siirtynyt nollaolueeseen. Ota sinäkin nollaolut, hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Öööh, siis ei sitä noin juoda?
Vierailija kirjoitti:
Alotin jo aamulla. Pian kaupasta lähen hakkeen lissää ennen kuin lopettavat myynnin klo 21:00
Sitä se on alkoholin kanssa. Pakko aloittaa heti aamusta tai tulee hirveä olo. Sitten kun on aamujuomat juotu ja on ns. normaali olo on oikea aika hakea lisää. Kerralla niin paljon kun tietää juovansa. Onhan se ihan kivaa muuten mutta ne krapulat on liian pahoja kun tulee ikää.
Tänään ei maita kun juuri parina päivänä hönöttelin.
Vierailija kirjoitti:
Minä kokeilin, oli ihan surkeaa. Ei noussut edes päähän.
Aina kun juon alkoholia, otan NAC-valmisteen. Se estää krapulan. NAC-valmistetta saat luontaistuoteosastoltasi.
Ei oo mutta punaviiniä tekis mieli sillä se saa veren kiertämään ja tulee lämmin olo.