Katson Clarksonin farmia ja itken silmät päästäni jonkun sian takia
Luulin että tämä olisi hauska ohjelma kuten Top Gear.
Kommentit (9)
Ihmettelen, että mitä tuolla sinne-tänne poukkoilulla on tekemistä bisneksen kanssa. Joka jaksossa yritetään jotain uutta. Oikeasti menestyvä maatila keskittyy pariin ydinjuttuun täysillä.
Sekoilee maatilalla.
Mulle riitti 5 min kun ekan kerran katsoin.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen, että mitä tuolla sinne-tänne poukkoilulla on tekemistä bisneksen kanssa. Joka jaksossa yritetään jotain uutta. Oikeasti menestyvä maatila keskittyy pariin ydinjuttuun täysillä.
Ykköskaudella se keskittyi niihin ydinjuttuihin, tienasi 400 puntaa koko vuonna. Eli pakko keksiä uusia keinoja, millä tilan saa pidettyä pystyssä tai se menee vasaran alle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ykköskaudella se keskittyi niihin ydinjuttuihin, tienasi 400 puntaa koko vuonna. Eli pakko keksiä uusia keinoja, millä tilan saa pidettyä pystyssä tai se menee vasaran alle.
Kuten tosi-tv:ssä muutenkin, niin juuri mikään tuossa ohjelmassa ei ole sitä miltä se näyttää. Käsikirjoitettua fiktiota jonka tarkoituksena on maksimoida katsojamäärät.
Vierailija kirjoitti:
Tämä saattaa tulla yllätyksenä mutta nämä tekee viihdeohjelmaa, ei oikeasti pyöritä maatilaa. Tai välitä tuottaako se.
Onko parempi kuin tanskalainen maajussi?
Mä tykkään tästä sarjasta. En ole aikaisemmin Jeremya telkkarista katsonut kun autot ei kiinnosta mua pätkääkään, ja sen persoona on tehnyt muhun nyt vaikutuksen. Sarjassa on muutkin tyypit kivoja ja ihan mielenkiintoista seurata sen erilaisia bisnesideoita ja vastoinkäymisiä, sekä onnistumisia. Hyvä sarja, ihan parhaita mitä töllöstä nykyään tulee.
Yllätyin siitä millainen itkupilli tuo Clarkson on. Luulin että on huumorimiehiä.