Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kimmo Vehviläinen on sanonut:

Vierailija
08.01.2026 |

En ole vielä tavannut vasemmistoliittolaista, jonka koko elämä ja sielu ei perustuisi vain katkeruuteen tai ajatukseen siitä, että muut ovat minulle velkaa, hän kertoo ja jatkaa:

Että: Sinä, joka ajat noin hienolla autolla, anna minulle rahaa, Vehviläinen kuvailee.

Vehviläinen kertoo olevansa valmis seurustelemaan jopa perussuomalaisen kanssa mieluummin.

Jopa perussuomalaiseen, hän linjaa.

AAMEN!!! Samaa mieltä!

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOPETA JANKUTUS.

Vierailija
22/27 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimmo on nyt kutsuttu aika monen vassarin luo kahville kertomaan, mitä mieltä on vassarien ahneudesta. Kahvit varmaan  hänelle pienituloiselle tarjotaan koska vassarit on tosiaan hyväpalkkaisia verrattuna oikeiston maksuhäiriöisiin, elämäntapatyöttömiin hanttapuleihin.

Huomaatteko, Kimmo on ulkonäöltään kuin Temu Keskikalja. Varmaan ihan yhtä ahkera ja raitis. Ja kuten Temu, Kimmokin projisoi omat sisäiset pelkonsa ja minäkuvansa vasemmistoon.

Alkeellissuomeksi: Joka toista haukkuu, on ite.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tahdo kommentin oikeellisuutta kieltää. Mutta onko oikea henkilö antamaan kommentin? En ole ihan varma, mutta onko tämä se spurgun näköinen tyyppi, joka ei ikinä saisi töitä vapailta työmarkkinoilta? Jotain sekavaa höpissyt jossakin radiossa tai televisiossa? Jos on, niin ihmettelen mistä näitä tulee julkisuuteen ja miksi?

Tällaisesta juuri meidän ope aikoinqan varoitteli väittelyharjoituksissa. On ok olla eri mieltä, mutta persoonan ominaisuuksiin ei pitäisi mennä.

Tämä ohje on kyllä unohtunut, jopa siellä istuntosaleissa.Mitä isot edellä jne. 

Vierailija
24/27 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos vassari on töissä, niin kumminkin hamuamassa muita maksumieheksi. 

Vassarit on saanut aikaan sen, että oma kansa näkee nälkää kun maahanmuuttajille maksetaan kotiin tukia.

Älä jaksa valehdella. Persu ja kokkeli sen on itse saanut aikaan mm 2015 ja 2025. "Vassarilla" on vain yksi hallitus ollut, jolloin rajat oli täysin kiinni.

Vierailija
25/27 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kimmo on nyt kutsuttu aika monen vassarin luo kahville kertomaan, mitä mieltä on vassarien ahneudesta. Kahvit varmaan  hänelle pienituloiselle tarjotaan koska vassarit on tosiaan hyväpalkkaisia verrattuna oikeiston maksuhäiriöisiin, elämäntapatyöttömiin hanttapuleihin.

Huomaatteko, Kimmo on ulkonäöltään kuin Temu Keskikalja. Varmaan ihan yhtä ahkera ja raitis. Ja kuten Temu, Kimmokin projisoi omat sisäiset pelkonsa ja minäkuvansa vasemmistoon.

Alkeellissuomeksi: Joka toista haukkuu, on ite.

Oletko lukenut keskustelut, jota näissä vassarinaisten somepostauksissa ovat käyneet. Siis mm.minsku ja kimmo.

Vierailija
26/27 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vasemmistolaiset ei ymmärrä että jonkun toisen  pitää tehdä töitä sen eteen, että vassari saa nostaa kelalta rahaa.

Minä olen nyt yhtäjaksoisesti ollut yksityisellä puolella 37 vuotta työelämässä ja maksan sinunkin sossuloisen täällä palstalla makaamisesi.

Hyvä, että sinullakin kuitenkin on täällä aikaa maata. Ehkä jollain muullakin työssä käyvällä on😌

Tässä on pieni erotus, että sinä loisit täällä aamusta iltaan. Minun työaikani tänään päättyi kaksi tuntia sitten.

No toivottavasti et töissäsi tee yhtä paljon vääriä tulkintoja😏

Kerro incelli, missä työssä voit olla vauvapalstalla joka päivä 7-23. Siinä sinulle tulkintaa, sääliö.

Vierailija
27/27 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset