Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Vauvalla peppu ihan punainen antibiooteista!
25.04.2007 |
ja ihan ripulilla! Onko normaalia vai onko allerginen?? kuuri alkoi eilen, aloitin tänään maitohappobakteerit.
Kommentit (4)
Todennäköisesti lääke pitää vaihtaa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija:
Todennäköisesti lääke pitää vaihtaa.
Niitä voi antaa 2 kapselia päivässä ja Gefilus plus on kyllä paras. Menee reilu kuukausi ennen kuin maha kunnossa, aika kovaa kamaa ne antibiootit. Itse ole antanut Gefilusta kunnes maha taas kunnossa. Vauvalla 7,5 kk ollut 5 kuuria, joten aika tuttua.
Alue: Aihe vapaa
Laita sinkkivoidetta tai Bepanthenia punoittaville alueille. Antibiootit yleisestikin sekoittaa vatsan, maitohappobakteerien pitäis pikkasen helpottaa.