En edes halua töihin.
Töistä saa vain kipeän selän ja huonon palkan. Haluan olla terve 60 vuotiaanakin joten parempi olla työtön. Työttömänä pärjää hyvin jos ei haaveile etelän lomista. Tekemistä työttömänä on aina ollut joten aika ei tule pitkäksi.
Kommentit (23)
Onneksi mahdollisuudet loisimiseen kaventuu jatkuvasti.
Mikäs se sitten on ollessa yhteiskunnan tuottamaton jäsen. Pelkkä kuluerä. Mutta onneksi sitäkin kiristetään.
Onneksi meillä on hyvä hallitus joka tekee työn saamisen mahdottomaksi.
En minäkään enää - 42 vuotta kaikkineen töitä takana ja iski yt:t jälleen ja mulla oli nyt sitten se huono arpa ja jäin työttömäksi. 6kk eläkeikään, joten anti olla.
Oma valintasi, kiva että jätät työmahdollisuutesi niille, jotka haluavat tehdä töitä (ja osaavat hoitaa selkänsä kivuttomaksi). Niinkus tiedät, Suomessa ei riitä töitä kaikille.
Minä haluaisin heti! Mutta kun se maailman paras terveydenhuolto vois tehdä jo jotain (muutakin kuin jättää ihmisen sairastumaan). Vanha kunnon auttaminen ei kuulu enää sen piiriin, ilmeisesti... 20 vuotta hukkaan. mitähän edes odotan..
Sinä olet juuri kiitä kenet piti määrätä pakkotöihin työskentelemään pakotettuna kun et sitä vapaaehtoisesti halua tehdä. Se on sinun velvollisuus aikuisena ihmisenä hankkia töitä millä elätät itsesi ja maksat verosi eli hoidan yhteiskunta velvollisuutesi
Mä en pysty kaikkiin töihin,kun olen tosi herkkä
Sinä olet juuri niitä laiskoja paskoja ihmisiä kenen takia kaikkia teitä tukipummeja vihataan. Sinun kaltaisille ei pitäisi antaa senttiäkään mitään tukia eikä sinun elämääsi putäia maksaa verovaroista ollenkaan kun et niitä veroja halua maksaa
En mäkään halua täihin enkä menekään. Elämän haaskausta. Elän kuten haluan. Nytkin olen aineissa ja ihan ulapalla. Paljon mukavampaa elää.
Terveenä sairaseläkkeelle, siinä tavoite.
On mukavaa olla työtön. Tulis jo kevät niin pääsis kalastamaan. Kalastan paljon ja lähes joka päivä jos on hyvä keli. Myyn myös kalaa koska sitä saa helposti ja kaikki tutut sitä ostaa.
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet juuri kiitä kenet piti määrätä pakkotöihin työskentelemään pakotettuna kun et sitä vapaaehtoisesti halua tehdä. Se on sinun velvollisuus aikuisena ihmisenä hankkia töitä millä elätät itsesi ja maksat verosi eli hoidan yhteiskunta velvollisuutesi
Miksi joku pitäisi pakottaa töihin, kun hän samalla vie työpaikan joltakulta, joka haluaisi työn?
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet juuri niitä laiskoja paskoja ihmisiä kenen takia kaikkia teitä tukipummeja vihataan. Sinun kaltaisille ei pitäisi antaa senttiäkään mitään tukia eikä sinun elämääsi putäia maksaa verovaroista ollenkaan kun et niitä veroja halua maksaa
Kauanko aattelit näiden samojen viestin spämmäämistä hieman editoituna? Perssilmälläkin huomaa, että yli puolet ketjun viesteistä on sun kirjottamia.
Etelän lomallekin pääsee kun ostaa osamaksulla.
Ystäväni ,elämäntapatyötön, hankki aikoinaan kalleimmat kodinkoneet ja elektroniikan Hobby Hallista . Hänellä oli koti paremmin varusteltu kuin työssäkäyvillä tutuilla.
Poistetaan tämäkin.
Onko teistä hyvä diili myydä ainutkertanen elämänsä 1900€/kk?
Äsken meni 2min.
Vaikka haluaisin töihin niin en pääse töihin. Halusin pitkään koko ajan töitä mutta en saanut joten nyt en halua enää töitä. T: ap
Nivelrikot haittaa joten taidanpa loisia vaan, nyt vaimon kustantamalla ulkomaan matkalla.
Olipa kerran kalle, kalle on elätti
Sama mutta työkyvyttömyyseläkkeellä eli kaksinkertaiset tuet työttömyyteen nähden.