Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä oon aikuisopiskelija ja mietin nyt lopettamista

Vierailija
08.01.2026 |

Oli koulussa tunti ja jokaisen piti esiintyä pienen ajan. En nyt aio sanoa alaa tms. Kun mun aika tuli niin jännitin ja kuului varmasti äänesssä. Kuulin kun mun lähellä eräät sanoi ääneen että ihme muminaa, ja ei kuulu mitään. Menin hämilleni siinä enkä osannut reagoida. Tuli myöhemmin huono olo ja nyt mietin lopettamista. Tää varmaan tuntuu pieneltä asialta mutta mulla koulukiusaamistausta lukiosta

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et tiedä mitä sanoa, mumise. 

Jos olet kusessa, delegoi. 

Sotilasjohtamisen kolme pääperiaatetta: uhkailu, vitt uilu ja katteettomat lupaukset. 

Olipa pas*ka neuvo!

Vierailija
22/24 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma. Olen miettinyt opintojen lopettamista, koska en pysty menemään kouluun.. Kouluväkivalta myös taustalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
24/24 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä puhun työkseni teinien edessä, oon opettaja. Joka päivä nolaan itseni jollain tavalla. Välillä sekoan sanoissani, välillä kirjoitan väärin, välillä lasken taululle laskuesimerkin ihan pieleen. Ei kuitenkaan hirvitä mennä luokan eteen, koska itsensä nolaaminen ei ole maailmanloppu. Kun ihmisten edessä puhuu riittävän monta kertaa, siihen tottuu eikä enää tunnu pahalta. Minulla on myös 9 vuoden kiusaamistausta koko peruskoulun ajalta, joten opettelua on tarvittu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän