Yle: Nuoret levittäneet saippuaa uimahallin lattialle
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskomatonta......mitään ei tarvitse enää nykyään ihmetellä. Joukossa tyhmyys tiivistyy.
Meinaatko, että nuorten hölmöily on vain nykyajan ilmiö? :D Kyllä me ainakin tehtiin kaikkea typerää 90-luvulla ja muistaakseni tuollainen vastaava saippuaepisodikin on tapahtunut jo vuosia sitten.
Olen syntynyt -71 ja en todellakaan ole tehnyt tuollaisia tyhmyyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään uutta. Olen kyseiseen tekemiseen puuttunut paikkakunnallani jo vuosia sitten naisten puolella, eivät ymmärrä miten pahoin voi käydä kun liukastuu.
Jos tuo on totta, niin tarkoituksena on tietysti ollut vahingoittaa muita ihmisiä ja ehkä vieläpä ottaa kuvia someen.
Maksuttomat vuorot pois pennuilta!
1 mokaa, kaikki kärsii. Saa sotkija varoa muita "nuoria"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskomatonta......mitään ei tarvitse enää nykyään ihmetellä. Joukossa tyhmyys tiivistyy.
Meinaatko, että nuorten hölmöily on vain nykyajan ilmiö? :D Kyllä me ainakin tehtiin kaikkea typerää 90-luvulla ja muistaakseni tuollainen vastaava saippuaepisodikin on tapahtunut jo vuosia sitten.
Sinä olet 80-luvun kaikki nuoret?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän ei tarkoita sitä, etteikö kukaan 1971 syntynyt olisi tehnyt tyhmyyksiä, eihän kaikki nykynuoretkaan tee tyhmyyksiä. Aina on ollut nuoria, jotka tekevät älyttömiä asioita. Ihan aikojen alusta lähtien.
Miesten puolella ikuisesti 17v nuoret ovat vähän keppostelleet. Tuo artikkelin uima-asukuva kertookin kaiken tarvittavan.
Hengenvaarallista touhua jos joku liukastuu ja halkaisee kallonsa. Järki hoi.
Tekee pahaa ihan ajatella että joku murtaa luunsa kaatuessaan.
Tuosta olisi hauskuus kaukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän ei tarkoita sitä, etteikö kukaan 1971 syntynyt olisi tehnyt tyhmyyksiä, eihän kaikki nykynuoretkaan tee tyhmyyksiä. Aina on ollut nuoria, jotka tekevät älyttömiä asioita. Ihan aikojen alusta lähtien.
Onko argumenttisi siis että kun 1971 jälkeen joku on tehnyt tyhmyyksiä ainakin teoriassa niin tähän nuorten sekoiluunkaan ei sovi puuttua eikä siitä varsinkaan saa puhua?
Huomaa kyllä että teillä vasemmistolaisilla alkaa olla hyvin nyrjähtäneet logiikat touhujenne perusteena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet 80-luvun kaikki nuoret?
En ole mutta olen saanut kasvatuksen että osaan ajatella järjen kanssa ja uskalsin sanoa kavereille jos miettivät tekevänsä jotain tyhmää.
se jos heittää lumipalloja ikkunoihin tai pimpottaa ovikelloa ja juoksee karkuun.
tai sotkee kauppakeskuksen, niin se on vielä pikku pilaa..tai se kun heitettiin saippua paperi plötsejä vessan kattoon.
mutta se jos tekee jotain sellaista, että joku voi loukkaantua tai jopa kuolla .. se ei enään ole pilaa vaan täytyy olla vähintään psykopaatti ja tuo pitäisi tulkita murhan tai tapon yrityksenä.
koska tekijät selkeästi haluavat, että joku loukkaantuu ja pahinta tässä on se että se on ilmeisesti hauskaa heidän mielestään..
mä syytön tik tokkia ja mediaa joka lietsoo tapaturmia ja kuolemia ja draamaa media seksikkäänä asiana.
nuorten mielestä on siistiä jos tapahtuu jotain kauheaa.
ei heillä ole empatiaa. z sukupolvi on nähnyt liikaa sontaa netissä niin ei heitä enää hetkauta mikään vaan he saavat kiksit kaikesta draamasta ja kauheasta.
Vierailija kirjoitti:
Tekee pahaa ihan ajatella että joku murtaa luunsa kaatuessaan.
Tuosta olisi hauskuus kaukana.
Tapio Rautavaara aikanaan kuoli (64 vuotiaana) liukastuttuaan sitä ennen jossain uimahallissa ja lyötyään päänsä.
Siellä on sitten puhdasta porukkaa uimassa kun ei ole saippuaa millä pestä itsensä. Ei kaikki hoksaa tuoda omia pesuaineita.
pojille vankilasta tuttua sukkasaippuaa opetukseksi. Muistaa varmasti hautaan asti.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään uutta. Olen kyseiseen tekemiseen puuttunut paikkakunnallani jo vuosia sitten naisten puolella, eivät ymmärrä miten pahoin voi käydä kun liukastuu.
Voi kyynel. Tädin peppuun voi sattua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko argumenttisi siis että kun 1971 jälkeen joku on tehnyt tyhmyyksiä
Lue uudelleen nämä kaikki aiemmat kommentit, jotka tässä lainausketjussa on mukana.
"Uimahallin uinninvalvojat kiertävät jo nyt säännöllisesti päivän aikana pesutiloissa" .
Tuohan on hyvä! Saisi olla jatkuvaa, että pesutiloissa, kenties pukkareissakin kävelisi "vartija".
Vierailija kirjoitti:
Maksuttomat vuorot pois pennuilta!
1 mokaa, kaikki kärsii. Saa sotkija varoa muita "nuoria"
No ei. Jos olisi jonkinlainen valvoja joka paikassa, tällaista ei pääsisi niin helposti tapahtumaan ja tekijäkin saataisiin kiinni.
Ne on räsismiä...