Mikä on syy, että värjäät tukan siniseksi/vihreäksi?
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ok...'hieno' se tumpin uusin wokeväri, vaaleanpunainen. Kertoo kantajastaan kaiken
Yllättävä mutta Trump tykkää yllätellä.
onko jotenkin eri asia, jos joku muu haluaa yllätellä erivärin hiuksin. Itse olisin värjännyt ihan tumman vihreiksi pitkät hiukseni jo yli 20 v. sitten jolloin ei vielä mitään keinotekoista 'värikoodia' ollut olemassakaan, mutta kampaajani ei sitä tehnyt koska hiukset olisi alkaneet näyttää homeisilta jonkin ajan kuluttua värin alkaessa haaleta, enkä halunnut mihinkään värjäyskierteeseen, joten jäipä tekemättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska "normi hiusvärit " helvetin tylsiä, en todellakaan värjää muita varten.
Minä minä minä....................,
eri
heh...kyllä meistä jokainen ihan omaa päätään värjää, jos niin tekee, sulla menee vähän nyt kiihottumisen puolelle jostakin syystä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Signaali miehille, pysykää poissa!
Entä jos sinitukka onkin mies? Näkyyhän heitäkin paljon.
Ihan samanlainen mielenterveystukka
Mitkä värit ovat sallittuja luonnollisen lisäksi? Yllättävää jos musta ja tummanruskea koska jos iho on vaalea tai punertava ne ovat aivan kamalat. Keskiruskea on hieman vaatimaton, vaalea sopii suomalaiselle mutta värjättynä hiukset kärsivät. Suklaanruskea sopii monille mutta ei lisää viehättävyyttä juurikaan. Punertava on liian yleinen. Itse pidän omaan väriin tai huomaamattomaan värjättyyn lisätyista vaaleista raidoista, ovat kyllä kalliit ylläpitää. Shokkivärit voivat sopia joillekin, nekään eivät ns kaunista ketään mutta ihan hauskoja ovat.
Vierailija kirjoitti:
No kun vain tietynlaiset ihmiset tuota harrastaa
Minkälaiset "tietynlaiset"?
Vierailija kirjoitti:
Että ap:ta ottaa päähän.
Ap on hyvin yksinkertainen.
lesbous ja vihervasemmistolaisuus
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Yleensä näillä on lisäksi nenärengas ja kieli- sekä silmäkulmalävistys.
Ja tietenkin reilusti tatskoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnet kaikki henkilökohtaisesti?
Ihan tilastollisella menetelmällä tuon jo tietää.
Voitko kertoa hieman lisää otantamenetelmästäsi, tilastollisista menetelmistä joita olet käyttänyt dataan ja tulosten tilastollisesti merkittävyydestä?
Esitätkö vain tyhmää vai oletko oikeasti? Eli kuulut juurikin tähän sinitukkaisten ryhmään?
Vierailija kirjoitti:
Mitkä värit ovat sallittuja luonnollisen lisäksi? Yllättävää jos musta ja tummanruskea koska jos iho on vaalea tai punertava ne ovat aivan kamalat. Keskiruskea on hieman vaatimaton, vaalea sopii suomalaiselle mutta värjättynä hiukset kärsivät. Suklaanruskea sopii monille mutta ei lisää viehättävyyttä juurikaan. Punertava on liian yleinen. Itse pidän omaan väriin tai huomaamattomaan värjättyyn lisätyista vaaleista raidoista, ovat kyllä kalliit ylläpitää. Shokkivärit voivat sopia joillekin, nekään eivät ns kaunista ketään mutta ihan hauskoja ovat.
Onhan ne sallittuja ja jopa toivottuja. Shokkivärit kertovat shokkisisällöstä, jolloin jokainen tietää mihin ryhtyy. Muita spessuja värejä ovat vielä mummovioletti ja pinkki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällöin nämä sinitukkamiehet ovat myös äärifemakkoja ja hengaa näiden L-koodilaisten kanssa. Ovat tytöt yhdessä voimaantuneita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensitreffeissä oli sinitukkainen kiva mies.
Oliko Matti nimeltään? Ihana ihminen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luovat, taiteelliset, älykkäät, rohkeat, sellaiset jotka eivät ole ahtaisiin muotteihin mahtuvia tylsimyksiä, joiden aivot nyrjähtää sijoiltaan heti kun vähääkään joku poikkeaa muotista
Itse olen maantienharmaa hiirulainen joka ihailee tuollaisia henkilöitä.
Unelmahäät ohjelmassa heitä aika paljon ja kaikki järjestäen röökimuijia joilla tölkki kourassa ja helvetisti tatuointeja ja aito kaljamaha. Ihmettelen kuinka puutteessa olevia ukkoja tuolla periferiassa oikein löytyy. Pahin antikliimaksi on jos vielä vientää kunnon savvoo.
Onko ap hyvinkin iäkäs? Tällä palstalla paheksutaan kaikkea nykyaikaista. "Kaikki oli niin ihanaa 1980-luvulla!" 😭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valkoiset
Vierailija kirjoitti:
Kerro nyt, haluan tietää mitä hiusväri kertoo minusta!
Sateenkaarihihhuli. Jopa anarkomarko.
Yksi parikymppinen sinitukkabimbo tulee mieleen parin vuoden takaa 😂