Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työaikana vessaan

Vierailija
07.01.2026 |

Saako työnantaja määritellä milloin työntekijä menee vessaan, meneekö kahvi ja ruokatauoilla vai työaikana. Kauanko vessakäynti saa kestää ja kuinka monta kertaa saap käydä ?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia ei kuulu työnantajalle. Jos luulee että kuuluu, ota yhteys liittoon. Ellet kuulu liittoon, liity nyt tänään.

Vierailija
2/20 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako kertaa sinä siellä vessassa ravaat päivän aikana?

Itse kävin tänään kerran, ei aikuinen tarvi sen useampia käyntejä työpäivän aikana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa vähentää palkasta.

Vierailija
4/20 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Montako kertaa sinä siellä vessassa ravaat päivän aikana?

Itse kävin tänään kerran, ei aikuinen tarvi sen useampia käyntejä työpäivän aikana.

Silloin mennään, kun hätä tulee, ja silloin ei tarvitse mennä, jos ei ole hätä. Et sinä sitä määrittele.

Vierailija
5/20 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kk-palkka ja asiantuntijatyö, kukaan ei vahdi sen enempää taukoja, vessaa kuin työtäkään.

Vierailija
6/20 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten pitäisi hallita ruoansulatuselimistön toimintaa paremmin, jotta vessaan ei mentäisi työaikana. Kotona voi sitten olla miten haluaa.

Vierailija
7/20 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain työtehtävissä tarvii tauottajan siksi aikaa että pääsee vessaan. Silloin on vähän pakko pärjätä seuraavaan taukoon asti 🤷

Vierailija
8/20 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisten pitäisi hallita ruoansulatuselimistön toimintaa paremmin, jotta vessaan ei mentäisi työaikana. Kotona voi sitten olla miten haluaa.

Helppo se on sanoa, jos ei ole eläessään kokenut mitään ongelmia mahan kanssa. 

Vierailija
9/20 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis te pystytte käymään työpaikalla vessa-asioilla? Minulla on varsinkin erittäin ujo kakka, joten ei onnistu työpaikalla, kotiin asti pitää säästää. 

Vierailija
10/20 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olishan se kivaa, mutta jätöksillä on oma tahto ja tulevat kun niin haluavat. Housuunkaan ei viitsi päästää.

Vierailija
11/20 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kiirehdin aina leimaamaan itseni sisään ja sitten istunnolle. Kerran kyllä meinasi käydä vahinko. Kotona on umpisäiliöt niin siinäkin mielessä tulee silkkaa säästöä, etteivät täyty ja harvemmin tarvii loka-autoa.

Vierailija
12/20 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä jossain määrin saa määritellä milloin menee vessaan. Ei esimerkiksi leikkaussalissa ilmoiteta kesken leikkauksen että nyt tämä tyttö lähtee kakalle. Sitten ohjataan työterveyshuoltoon ja jos jätöksillä on täysin oma tahto niin mietitään työterveyden kanssa yhteistyössä työkykyä.

Vierailija
13/20 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis te pystytte käymään työpaikalla vessa-asioilla? Minulla on varsinkin erittäin ujo kakka, joten ei onnistu työpaikalla, kotiin asti pitää säästää. 

Menen yleensä, kun ei ole muuta vaihtoehtoa. Silloin ei tarvitse paljon odotella, että tulisikohan se sieltä. 

Vierailija
14/20 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olishan se kivaa, mutta jätöksillä on oma tahto ja tulevat kun niin haluavat. Housuunkaan ei viitsi päästää.

Miehet eivät välitä moisesta. Ensin työt ja sitten huvit. Se on miehen mitta.

Vierailija
15/20 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve aikuinen osaa pidättää

Vierailija
16/20 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terve aikuinen osaa pidättää

Miksi tarvitsisi pidättää aiheuttaen epämukavan olon ja työtehon heikkenemisen, jos apu kerran on olemassa? 

Vierailija
17/20 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu työehtosopimuksesta. Joskus aikoinaan ainakin oli mainintoja asiasta.

Vierailija
18/20 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissain työpaikoissa näkyy olevan hyvinkin joutoaikaa vessa-asioinneille. Useampikin mies on lähetellyt r..nkkausvideoita minulle työpaikkansa vessasta. Terv Tinder-seikkailija 

Vierailija
19/20 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen niin että hoidan aamutarpeeni vasta saavuttuani työpaikalle ja juotuani kupin kahvia. Wc:ssä menee helposti 10-15min, riippuu mitä luettavaa edellinen kävijä on sinne jättänyt.

Iltapäivällä, 15min ennen työajan päättymistä ilmoitan kovaan ääneen että tässähän ehtii vielä käymään Enskan piikkiin paskalla. (Ensio on meidän toimari).

Vierailija
20/20 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn aina työaikana paskalla, koska siitä maksetaan.