Jankutusketju OFFICIAL
Kommentit (64)
SANNA MARIN
SANNA MARIN
SANNA MARIN
Tuntuuko teistäkin 15+ vuotiaana siltä, että parisuhde löytyy parhaiten jos alkaa katsella vähän vanhempia muumioita luokasta 250+?
KUINKA joku voi asua omakotitalossa/kerrostalossa ? ?
Miksei tavallinen mies kelpaa naisille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää enää vastatko tuon Doridoridorisisin viestiin!
Doridoridorisisi, Doridoridorisisi Dori Dori Doussus.
Kuka se on?
Sun olisi pitänyt sanoa: "Ketä se on?"
Ööööööööööh miksei työttömät ööööööööööh
Mikä nimi Beelzebubin ja Sanna-Siskon serkulle?? Mikä olisi sopiva?
Vierailija kirjoitti:
Persupersupersupersupersu
Igorigorigorigorigor ..,,
Putlerputlerputlerputler,,,,,,,,,,,
Vihervassarit uli uli
Demariakat öli öli
Kelaloiset möli möli
Naiset, kannattaa antaa mahis sille nurkassa punastelevalle aralle miehellekin. Iske kimppuun!
Polttavat pierut kurahtelivat ja ripuli roiskui jne. Kieriskelyä naisten ihanissa ulosteissa.
Siis eikö lesbot muka halua seksiä miesten kanssa?
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta blää blää päät kääntyvät katsokaa olen homppeli
Ei mulle aloittaja oo koskaan käynyt noin. Ehkä se vika on sussa. En pyöri myöskään tuollaisissa piireissä. Katsos kun on hyvä itsetunto ja impulssien hallinta niin ei päädy tekemään epäedullisia ratkaisuja elämässä.
- tämä siis mihin tahansa ongelmaan kun tottahan se vika on aina keskustelun aloittajassa
Vierailija kirjoitti:
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta blää blää päät kääntyvät katsokaa olen homppeli
näen punaista aina kun siihen törmää... varsinkin ne sen pulleat tissit, käyttääköhän se liivejä. Siinä on kuvattu niin vastenmielinen tyyppi kuin olla voi ja varmasti omasta mielestään luonut oikein komean kuvan itsestään. Ällötysten ällötys
...h.o.l.v.i.k.a.a.r.e.n. alla?