Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, miten suhtaudut, jos nainen tekee sinulle todella härskin ja rivon iskuyrityksen?

Vierailija
07.01.2026 |

Meetkö panee vai juoksetko pakoon?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei ole muita vaihtoehtoja?

Vierailija
2/25 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen miellyttää silmää ja olen itsekkin "sillä" tuulella niin sitten mennään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on todella härski ja rivo iskuyritys [kysymysmerkki]

Naisen tekemänä seksuaalinen aloite on epänormaali, vastoin pariutumisrituaalia, tämän huomaa jokainen mies viimeistään siinä vaiheessa kun joutuu toispaikan eteen. Miehen on voitava kokea halua sekä himoa naista kohtaan, jotta miesfunktio toimii, se ei aina onnistu sitä huolimatta että nainen olisi nuori, hoikka kaunotar, eli himoittava, sillä voi olla vaikeata tuntea halua vaikkapa hyvän kaverin kaunotarta kohtaan.

Minä hyväksyn kaunottaren seksuaalisen avauksen, mikäli olen jo flirttaillut tämän kanssa. Aivan tuntemattomat torjun jo #metoo riskin takia.

Vierailija
4/25 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoitan naisen mielen.

Vierailija
5/25 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen nainen ja missä tilanteessa? Anna AP lisäkuvauksia niin vastaamme mielellämme.

Vierailija
6/25 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meen paneen ja paan meneen. Härskit mimmit on parhaita panoja.

Vierailija
7/25 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan itse tiedä, että mikä olisi sinulle tuollainen. Vaikkapa sellainen, että nainen kouraisee haaroista ja kysyy, että lähdetkö nussimaan vessaan.

Vierailija
8/25 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen nainen ja missä tilanteessa? Anna AP lisäkuvauksia niin vastaamme mielellämme.

Tietenkin joku sellainen, mitä pidät kauniina. Tilanne nyt voi olla mikä tahansa ja se vaan joko sanoo suoraan jotain härskiä tai ui liiveihin kiinni ja koskettelee sopimattomasti.

Vierailija
9/25 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhä se äitiski aina oli. Kaikki sen tiesi. Susta ei välittäny.

Vierailija
10/25 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvaile tarkemmin, millaista iskuyitystä tarkoitat

Vierailija
11/25 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan itse tiedä, että mikä olisi sinulle tuollainen. Vaikkapa sellainen, että nainen kouraisee haaroista ja kysyy, että lähdetkö nussimaan vessaan.

Härski tai rivo on kannaltani epämääräinen ilmaisu siinä tilanteessa että nainen tekee seksuaalisen aloitteen. Jos jo olen flirttaillut hänen kanssaan, niin arvostan aloitettaan, muussa tapauksessa säälin tai inhoan.

Vierailija
12/25 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just juttelin aiheesta komean nuoren miehen kanssa. Häntä naiset usein iskevät erittäin suoraan. Esimerkiksi tyrkyttävät yhteystietoja ensimmäisen lauseen jälkeen, tai sanovat että voivat puhua kenen tahansa hänen valitsemansa tytön hänelle. Hänestä se oli vastenmielistä. Koki tulleensa kohdelluksi objektina.

Vierailija
13/25 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahoitan naisen mielen.

Näin on käynyt jokusen kerran, vaikka olen yrittänyt pitää varani, että anna vaikutelmaan, että haluaisin iskeä ja harrastaa seksiä. Mutta aina ei ole onnistunut, kun kauneuden ihailuni on näkynyt silmistäni ja olemuksestani. Se ei silti ole tarkottanut, että minua olisi himoittanut. Ei ole, koska vaimoni ollut ainut joka siinä onnistuu. Useiimat naiset ovat ymmärtäneet, mutta joillekin ollut kova paikka. 

Vierailija
14/25 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä herään tuossa kohtaa.

Vierailija
15/25 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdin naisen mukaan joka baarissa sanoi suoraan että lähdenkö panemaan sen luokse. Yökerhossa myös ku tanssin hidasta biisiä yhden tytön kanssa niin kuiskasi korvaani että panettaa ja sitten se suuteli minua. Sitten lähdettiin sen luokse. Olin sen tytön kanssa yli vuoden.

Vierailija
16/25 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh,miehet tekee tätä kokoajan!

Ja miksei nainen saisi olla aloitteellinen,minä olinaikoinani, ja nyt yli 40 yhteistä sänkyä lämmitelty. Tosi ei tuo mies pannu hanttiin yhtään.

Vierailija
17/25 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinhä se äitiski aina oli. Kaikki sen tiesi. Susta ei välittäny.

Sun äitis tiesi kaikki. Isääs ei tiennyt äitiskään. 

Vierailija
18/25 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nussin sitä yhden kerran.

Vierailija
19/25 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti en ymmärtäisi sitä iskuyritykseksi vaan luulisin vittuiluksi.

Vierailija
20/25 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseessä on joku läskikasa joka kuvittelee olevansa miehelle lahja taivaasta ja nyt on päättänyt sallia tämän lahjan lunastamisen, juoksen pakoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän