Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puoliso kehuu vain muita

Vierailija
07.01.2026 |

Tuli mieleen eräästä entisestä morsmaikosta..

Puoli vuotta oltiin seurusteltu ja ensimmäistäkään kehua ei mulle tullut ja muutenkin oli aika kylmää meininkiä, olin et okei nyt on aika erikoista, kai hää on vaa sen tyylinen ja sen kans on pärjättävä.

Sitä rupes kehuu mulle muita miehiä "uuuh miten hyvännäköinen äijä". 

Sanoin et nyt menee pikkasen yli.

Ei hää siitä ollu pahoillaan, huuti vaa et pitääks hänen miettiä mitä hää sanoo ja se on kuulemma normaalia,entisessä suhteessakin toimittiin näin. Hän siit suuttuu ja mun piti pyytää anteeks ku mieleni pahotin😅

Ei tulis kyl itel mieleenkään ruveta kehuu muita ja omaa tyttöystävää ei ollenkaan.

Muutenkin se suhde oli lyttäämistä ja itsekeskeisyyttä täynnä, mietin vaa mistä voi tuommoinen ajattelutapa tulla? Hää viel pelkäs et mä jätän hänet, mut silti käytös oli tuommoista. 

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että morsmaikulla oli itsellään todella huono itsetunto ja koitti sinun itsetuntoasi alentaa myös näillä kommenteilla. 

Itsellä kävi vähän vastaava yhden tapailukumppanin kanssa. Käveltiin kaupungilla, kun hän yhtäkkiä oikein teatraalisesti kääntyi jonkun naisen perään ja sanoi "olipa hyvännäköinen nainen!" Myös kyseinen nainen kuuli sen. Oli kyllä nolo tilanne. Jäi se ukko kyydistä sitten. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän