Tyttöystäväni ei halua toteuttaa prostituutio- eikä pettämisfantasiaani, olen pettynyt
Toi prostituutiofantasia olisi ihan vaan, että tyttöystäväni esittäisi kotiini tilaamaani prostituoitua, panisin sitä äkkiä ja sitten heittäisin sen ovesta ulos.
Pettämishommassa taas tyttöystäväni jäisi muka kiinni toisesta mniehestä ja sitten mä haukkuisin ja nimittelisin sitä ja lopuksi rangaistuksena panisisin sitä perseeseen. Jonka jälkeen heittäisin sen ulos. Anaaliseksi on kyllä ihan normaalia suhteessamme, joten se ei ole siitä kiinni.
Onko kenelläkään hyviä neuvoja miten voisin saada tyttöystävän tekemään noi?
Kommentit (6)
Eikö tuo ole sitä sarjaa, jossa voit oman pään sisällä toimia fantasiasi mukaan mielikuvissa, ilman ulos heittelyä tai nimittelyä? Itse toteutan fantasioitani maksullisen naisen käyttämisestä useinkin kuvitellen tyttöystäväni maksulliseksi ja toisaalta kuvittelen yhtä usein tyttöystävän tulleen kotiin rakastajansa luota pillu aivan rakastajansa spermalla täytettynä. Jostain kumman syystä tyttikseni saa juuri näillä seksikerroilla yhdynnästä orgasmin. Ehkä kuvitelmani näkyy käytännössä naimapuuhien ja otteideni erilaisena rajuutena kuin silloin kun en tällaisia fantsuja pyöritä pääni sisällä.
Jos hän ei tykkää, hänen ei tarvitse suostua. Eli ei ole mitään keinoa eikä tarvitse olla. Tyydy kiltisti kohtaloosi, tai ole yksin.
Vierailija kirjoitti:
Jos hän ei tykkää, hänen ei tarvitse suostua. Eli ei ole mitään keinoa eikä tarvitse olla. Tyydy kiltisti kohtaloosi, tai ole yksin.
Omista haluistaan voi, pitää voida ja kannattaa kertoa seksikumppanilleen, mutta eihän ketään voi tai edes saa pakottaa tai painostaa niitä toteuttamaan. Aina voi muuttaa fantasiaansa kuitrnkin sellaiseen suuntaan, johon seksikumppani voisi ehkä suostua. Esimerkiksi maksullisten kanssa voi asioida monilla eri tavoin ja näin myös kyseistä roolileikkiä voi soveltaa yhtä monin tavoin. Ei tarvitse olla karkea sellaista kohtaan joka maksua vastaan antaa sinulle nautintoa, miksi sellaista leikkiessä pitäisi olla siis tyttistäkään kohtaan karkea? Hiukan tuossa nyt haiskahtaa naisvihakin taustalla, vaikkei asia oikeasti niin olisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Aina voi fantasioistaan kertoa, vaikkei voikaan vaatia niitä kokeilemaan. Ehkä ne kuitenkin jossain muodossa jää toisen mieleen itämään.
Ehkäpä voisi antaa tyttöystävän pukeutua ennen kuin heittää sen ulos. Luulen että siinä on monelle aika iso kynnys olla siinä alasti ulkona ja kun on vielä pakkastakin.
Minulle tuo ensimmäinen skenaario on hyvin lähellä sitä mitä minä haluaisin, mutta mieheni ei innostu yhtään. Jos skenaario on kauhean vastenmielinen syystä tai toisesta niin vaikeaa siihen on heittäytyä. Tuo toinen roolileikki esimerkiksi olisi itselleni ei. Paha sanoa mitään tyttiksesi puolesta mutta keskustelu lienee ainoa tie joka edes voisi viedä toivomaasi lopputulokseen